Η είδηση έκανε χτες το γύρο των ΜΜΕ. Για τη σύγκρουση πλοίων στη Σιγκαπούρη. Το ένα ελληνικό. Το Anangel Explorer, του ομίλου Αγγελικούση. Ένα καράβι σαν και τα υπόλοιπα του ομίλου, κόσμημα της ελληνικής εμπορικής ναυτιλίας:
Φορτηγό ξηρού φορτίου, με 289 μέτρα μήκος και 42 πλάτος. Ναυπηγημένο μόλις το 2007.
Ποιος ναυτικός δε θα 'θελε να ταξιδεύει με τέτοιο καράβι; Μα κοίτα το! Αυτό δεν είναι καράβι, μπιμπελό είναι. Να είσαι εκεί, και τι στον κόσμο!!! Να το περπατάς, να το μυρίζεις, να γίνεσαι ένα με το γουργούρισμα της μηχανής του. Έρωτας και πάθος ατελείωτο!
Μόνο 22 όμως είναι οι τυχεροί που ανήκουν στο πλήρωμα του Anangel Explorer. Οι 10 απ' αυτούς έλληνες.
Προχτές βρίσκοντας στη Σιγκαπούρη. Άδειοι. Και αγκυροβολημένοι. Κάνοντας πετρέλευση. Παίρνοντας δηλαδή καύσιμα.
Όταν ένα καράβι είναι αγκυροβολημένο και ειδικά στη διαδικασία πετρέλευσης είναι σαν τον άνθρωπο που τον έχουν βάλει στο χειρουργικό κρεβάτι και του έχουν κάνει και αναισθησία. Ό,τι και να συμβεί, δεν μπορεί να αντιδράσει. Δεν μπορεί να κουνηθεί. Και ιδιαίτερα σε κάποιον που διαθέτει στραβομάρα περιωπής. Σαν τη στραβομάρα του παναμέζικου φορτηγού Σεσίλια:
Που δεν είδε μπροστά του κοτζάμ καράβι και πήγε και στουκάρησε πάνω του! Ευτυχώς χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Και χωρίς κανένας από τα μέλη των πληρωμάτων να αναφερθεί ως τραυματίας.
Αλλά βρε παιδιά του Σεσίλια. Βρε συνάδελφοι. Από όποια χώρα και να κρατά η σκούφια σας. Είναι δυνατόν να πάτε να πέσετε πάνω σε αγκυροβολημένο πλοίο; Που τα είχατε τα στραβά σας;
Και καταλαβαίνετε τη λαχτάρα που πήραν οι δικοί μας. Να βλέπουν τον άλλο μπόγο, ιδίων περίπου διαστάσεων και σε μήκος και σε φάρδος, να κατευθύνεται πάνω τους. Κι αυτοί να μην μπορούν να κάνουν το παραμικρό.
Τέλος πάντων. Τέλος καλό και όλα καλά. Μόνο μικρές υλικές ζημιές προκλήθηκαν. Εκτός βεβαίως από το τι θα ακούστηκε εκείνη την ώρα στη γέφυρα του ελληνικού πλοίου. Και που μόνο ναυτικός μπορεί να τα φανταστεί...
Εμείς στέλνουμε την αγάπη μας στο Anangel Explorer
και χιλιάδες ευχές τίποτε κακό να μην ξανασυναντήσει στη ρότα του.
Για τους άλλους, του Σεσίλια;
Αν δεν μπορούν να κουμαντάρουν το καράβι που τους εμπιστεύτηκαν, το καλύτερο που έχουν να κάνουν είναι να πάνε σπίτια τους. Δεν τους χρωστάνε τίποτε οι άλλοι ναυτικοί να τους κοψοχολιάζουν...
Το γραφω για να δειξω κατα την γνωμη μου ποσο διαφορετικα ειναι σε οργανομενα πλοια υπο ελληνικη σημαια και πως σε κατι πλοια που ανηκουν σε εφοπλιστες πειρατες που παιζουν την ζωη των ναυτικων τους κορονα γραμματα για 500 ευρω παραπανω.Ναυτεμπορικη=απηχθη ελληνας Α' μηχανικος απο πλοιο που ηταν στην νιγηρια απο ομαδα ενοπλων.Το πλοιο ειχε σημαια αγιου βικεντιου;;;;;πλοιαρχο ουκρανο και πληρωμα ΟΗΕ.Ας μας πει αυτος ο εφοπλιστης η' μαλον να πει στην οικογενεια του συναδελφου τη πλοιο ειναι αυτο τη στανταρτ ειχε τη βαρδιες,τη level ασφαλειας.ΝΑΙ μπορει και στα ελληνικα πλοια να συμβαινουν διαφορα αλλα οχι ετσι ρε παιδια οχι ετσι,ποιος θα μου πει οτι δεν φταιει οτο πληρωμα στην περιπτωση αυτη.Και ξεραν και ποιον να παρουν αυτον που τζουζη(λογο διασημοτητας που θα παρει το θεμα)τον εφοπλιστη και θα πρεπει να πληρωση γρηγορα.Τιποτα αλλο ας ελπιζουμε να υπαρχει καλο τελος.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλα ταξιδια σε ολα τα καραβια ελληνικα και μη! εχουμε κι εμεις τους δικους μας στο εξπλορερ. Φιλια Πανουλη μου
ΑπάντησηΔιαγραφή