http://www.reporter.gr/Ειδήσεις/Ναυτιλία/item/170898-
Βρoχή η παραλαβή νεοτεύκτων
Ημ/νία: 13:02 - 24 Ιαν 2011
Βροχή παραλαβών νεότευκτων πλοίων για τον ελληνόκτητο στόλο, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία των Clarksons.
Ο Όμιλος Αγγελικούση παρέλαβε δύο φορτηγά. Ένα cape από την Mangalia, το “Anangel Seafarer” ( Dwt 180.000) και το “Anangel Dawn” ( Dwt 114.000) από την Sanghai SY.
H JM Maritime Investments παρέλαβε από την Samsung το suezmax “Devon” ( Dwt 157.000), του οποίου διαχειρίστρια εταιρεία θα είναι η κοινοπραξία την οποία έχει συστήσει με την Euronav.
Η Pleiades Shipping, παρέλαβε το aframax “Kalamas” ( Dwt 105.307) από την Sumitomo.
H Dynacom του κ. Γ. Προκοπίου το Vlcc “Eugenia” I ( Dwt 296.800) από την Jiangnan
H Enterprises Shipping του Βίκτωρα Ρέστη, το supramax “ Virtoous Striker” ( Dwt 57.000) από την Jinlingκαι η Golden Port του κ. Πάρη Δραγνή το επίσης Supramax “ Maria” (Dwt 59.000) από την SPP
Και συμπληρώνουμε με ειδήσεις των επόμενων ημερών αυτής της εβδομάδας τη ... βροχή νεότευκτων για τους Έλληνες εφοπλιστές:
http://www.reporter.gr/Ειδήσεις/Ναυτιλία/item/171099-Παραλαβή-νεότευκτου-από-την-Ocean-Freighters
To φορτηγό πλοίο “Aeolian Heritage” ( Dwt 80.650) παρέλαβε από την STX η Ocean Freighters. Με την παραλαβή αυτή ο αριθμός των πλοίων της εταιρείας ανέρχεται στα οκτώ, εκ των οποίων ένα Cape, τέσσερα panamax και δύο Handysize.
http://www.reporter.gr/Ειδήσεις/Ναυτιλία/item/171100-Νέα-μονάδα-στο-στόλο-του-Ρέστη
Και δεύτερο Supramax, παρέλαβε μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα από την Jingling η Enterprises Shipping, του κ. Βίκτωρα Ρέστη. Πρόκειται για το “Mystic Striker” που είναι το έκτο πλοίο που παραλαμβάνεται από τα εν λόγω ναυπηγεία στα οποία ναυπηγούνται ακόμη άλλα δύο και σύμφωνα με τους Clarksons είναι προγραμματισμένα να παραδοθούν στην εταιρεία το 2011 και το 2012. O Όμιλος Ρέστη ναυπηγεί ακόμη τέσσερα capes, και πέντε kamsarmax
http://www.reporter.gr/Ειδήσεις/Ναυτιλία/item/171198-Παραλαβή-νεότευκτου-για-τον-Βασ-Μπακολίτσα
To χημικό δεξαμενόπλοιο “Honesty” ( Dwt 50.500) παρέλαβε σύμφωνα με τους Clarksons, από τα ναυπηγεία Guangzhou η εταιρεία Sea Pioneer συμφερόντων Βασίλη Μπακολίτσα. Πρόκειται για το τρίτο δεξαμενόπλοιο που παραλαμβάνει από τα ίδια ναυπηγεία μετά τα “Dignity” και “Clarity”, ενώ απομένει να παραλάβει ακόμη ένα στο οποίο έχει ήδη δοθεί το όνομα “Tenacity”. Ο στόλος της αποτελείται από τρία φορτηγά της δεκαετίας του 80 και δύο χημικά δεξαμενόπλοια, ενώ ναυπηγεί δύο kamsarmax στην Jingling.
http://www.reporter.gr/Ειδήσεις/Ναυτιλία/item/171308-Δεύτερο-θηρίο-για-την-Niki-Shipping
Το θηριώδες container των 12.400 teu “MSC Lauren” παρέλαβε από την STX η Niki Shipping,συμφερόντων Θεόδωρου Πριόβολου. Πρόκειται για το δεύτερο που παραλαμβάνει μετά το “MSC Beryl”., ενώ ναυπηγεί άλλα πέντε ιδίας χωρητικότητας. Η αρχική παραγγελία έγινε τον Αύγουστο του 2007 για εννέα πλοία προς 1.4 δισ. δηλαδή προς 150 εκ. δολ το πλοίο. Ο ενεργεία στόλος της αποτελείται από 12 container, ενώ ναυπηγεί και έξι αυτοκινητάδικα.
http://www.reporter.gr/Ειδήσεις/Ναυτιλία/item/171311-Παραλαβή-νεότευκτου-για-την-Naftomar
To νεότευκτο LPG “Gas Venture” χωρητικότητας 9.000 c.u.m παρέλαβε από την STX η Naftomar. Είναι το δεύτερο που παραλαμβάνει μετά το “Gas Exploler”, ενώ απομένει να προστεθούν στο στόλο της άλλα δύο τα οποία, σύμφωνα με τους Clarksons είναι προγραμματισμένα να της παραδοθούν μέσα στο 2011. Τα πλοία παραγγέλθηκαν το 2007 προς 40 εκ. δολ έκαστο. Ο στόλος της αποτελείται από 20 LPG. Αξίζει να σημειωθεί πως το “Gas Exploler” ήταν ολίγον τι άτυχο καθώς ήταν ναυλωμένο στην ΚΜΑ International για δέκα χρόνια προς $565,000 για τα τρία πρώτα χρόνια, $567,000 για επόμενα τρία και $571,000 ως την λήξη του ναυλοσυμφώνου. Το ναυλοσύμφωνο ακυρώθηκε μονομερώς και τώρα η Naftomar διεκδικεί δικαστικά 11,4 εκ. δολ.
Ζαλιστήκατε ή ακόμη; Και μιλάμε για παραλαβές της τελευταίας εβδομάδας και μόνο.
Εμένα πάντως με πόνεσε η ψυχή μου. Λέμε και λέμε για τους εφοπλιστές. Μα δες... πεινάνε κι αυτοί. Δες λεφτά που έχουν ρίξει οι φουκαράδες για να χτίσουν τόσα καράβια! Μένει τουλάχιστον τίποτε να φάνε τα παιδάκια τους ή τη βγάζουν με ψωμί κι ελιές;
Κι όλα αυτά, τα τόσα έξοδα και τα τόσα καράβια, για να λυθεί επιτέλους το πρόβλημα κι εκείνων των παράλογων ελλήνων ναυτικών. Σίγουρα γι' αυτό το κάνουν! Για να τους εξασφαλίσουν θέσεις εργασίας και να σταματήσει και ο υπουργός να είναι σε δύσκολη θέση να τους κρατά ακόμη σε επιστράτευση.
Και για τα δοκιμάκια βεβαίως βεβαίως. Που χάνουν τα μαθήματά τους κάνοντας συμβολική κατάληψη για άκουσον άκουσον! μια θέση σε καράβι για το εκπαιδευτικό τους ταξίδι. Υπομονή δεν έχουν τα παλιόπαιδα. Να παραλάβουν οι εταιρείες όλες τους τις παραγγελίες και μετά θα δεις. Ούτε ρουθούνι από άνεργο δόκιμο ή και "δοκίμισσα" δε θα κυκλοφορεί στην Ακτή Μιαούλη!
Είμαστε, τι να πω... αχάριστοι! Που δεν εκτιμούμε τόσο τρέξιμο των εφοπλιστών μας που απορώ πώς προλαβαίνουν να παραλαμβάνουν το ένα καράβι μετά το άλλο! Τις σαμπάνιες μόνο να λογαριάσεις για τα βαφτίσια, φτάνει. Θα βγουν από τα παράθυρα οι καημενούληδες με τόσα έξοδα!
Άντε λοιπόν να τους εξασφαλίσουν και νέα βοήθεια οικονομική γιατί με 5 δις τι να πρωτοπληρώσουν!!!!!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Welcome onboard! Αφήστε μας το μήνυμά σας και θα προσπαθήσουμε να σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό. Εκτός αν αλλού αρμενίζουμε... Οπότε κουράγιο μέχρι να καταπλεύσουμε και πάλι στο λιμάνι...