Έλληνας ναυτικός κρατείται όμηροςαπό Νιγηριανούς27 Ιανουαρίου 2011, 21:55Σε θρίλερ για γερά νεύρα εξελίσσονται οι διαπραγματεύσεις για την απελευθέρωση ενός Ελληνα ναυτικού που κρατείται όμηρος από ληστές στη Νιγηρία! Ο α’ μηχανικός, καθώς και ο Ουκρανός πλοίαρχος του πλοίου έπεσαν θύματα απαγωγής, ύστερα από το ρεσάλτο με σκοπό τη ληστεία που έκαναν νεαροί κακοποιοί από τη Νιγηρία, στο λιμάνι της χώρας Ονε. Ετσι, οι άνθρωποι της ναυτιλιακής εταιρείας Trinto Matitime, με έδρα τον Πειραιά, προσπαθούσαν μέχρι αργά χθες το βράδυ να επιτύχουν την αναίμακτη απεμπλοκή των δύο ναυτικών από τα «νύχια» της νιγηριανής συμμορίας.
Οι ληστές με την απειλή όπλων Καλάσνικοφ κατάφεραν τα ξημερώματα της Τετάρτης να ακινητοποιήσουν τα μέλη του πληρώματος, στο σημείο όπου βρίσκεται αγκυροβολημένο το πλοίο «Περσέας», το οποίο φέρει σημαία Αγίου Βικεντίου.Ο νεαροί Νιγηριανοί απέσπασαν από το πλήρωμα φορητούς υπολογιστές (laptop), χρήματα, καθώς και τρόφιμα.Το πλήρωμα το οποίο αποτελείται από δεκαπέντε άτομα αρχικά προσπάθησε να επιτεθεί κατά των ληστών, αλλά δεν τα κατάφερε. Από τη συμπλοκή τραυματίστηκαν ελαφρά δύο Αιγύπτιοι ναυτικοί, ενώ εγκαταλείποντας το πλοίο οι αδίστακτοι νεαροί πήραν μαζί τους τον Ουκρανό πλοίαρχο και τον Ελληνα α’ μηχανικό, ηλικίας 54 ετών. Στο πλοίο επέβαιναν ένας Ελληνας, δύο Ουκρανοί, ένας Σύριος και δέκα Αιγύπτιοι.
Οπως δήλωσε στην «Espresso» ο μάνατζερ της ναυτιλιακής εταιρείας Γ.Σ., και οι δύο άντρες είναι πολύ καλά στην υγεία τους.«Το πλήρωμα μόλις είδε τους ληστές προέβαλε αντίσταση, λάθος τους βέβαια, διότι από το γραφείο μας είχαν ενημερωθεί ότι σε αυτές τις περιπτώσεις τους δίνουμε ό,τι θέλουν να φάνε, να πιουν και χρήματα.Οι δικοί μας δεν ήθελαν να τους δώσουν τίποτα. Είμαστε σε διαπραγματεύσεις μέσω Αγγλίας ώστε να τους δώσουμε τα χρήματα που ζητάνε και να επιστρέψουν έτσι πλοίαρχος και μηχανικός και πάλι στο πλοίο.Στο σημείο που έγινε η επίθεση δεν γίνονται πειρατείες, αλλά ληστείες. Ευτυχώς, και οι δύο άντρες μας είναι καλά στην υγεία τους, έχουμε επικοινωνήσει μαζί τους και έχουμε ενημερώσει και τους συγγενείς τους».
Και εκεί διαβάζουμε ότι ακριβώς δυο χρόνια πριν, στις 27 Ιανουαρίου 2009, ανακοινώθηκε ο θάνατος του έλληνα καπετάνιου Θ.Μ., κυβερνήτη σε αλιευτικό σκάφος. Έπεσε νεκρός από σφαίρες πειρατών που καταδίωκαν το σκάφος του.
Πειρατεία σε πλοίο στη Νιγηρία03/07/2010 17:52Ομάδα πειρατών πραγματοποίησε επίθεση σε εμπορικό πλοίο στα ανοιχτά της Νιγηρίας και κρατά 12 μέλη του πληρώματος.
Το περιστατικό συνέβη αργά την Παρασκευή όταν πειρατές επιτέθηκαν στο εμπορικό BBC Palonia με γερμανική σημαία έξω από το δέλτα του Νίγηρα. Κατά τη συμπλοκή που ξέσπασε με το πλήρωμα πυροβόλησαν και τραυμάτισαν στο πόδι ένα μέλος του.
Αργότερα οι πειρατές διέφυγαν μαζί με τους ομήρους.
Το νιγηριανό ναυτικό μετέφερε το πλοίο σε ασφαλή σημείο και φρόντισε για τη νοσηλεία του τραυματία.
Ρεκόρ πειρατικών επιθέσεων το 2004Το πρώτο εξάμηνο τριάντα άτομα έχασαν τη ζωή τουςΚυριακή 1 Αυγούστου 2004Ασκηση ειδικών δυνάμεων για την αντιμετώπιση της πειρατείας στη θάλασσα Ρεκόρ πειρατικών επιθέσεων καταγράφηκε κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2004 στη Νιγηρία, με τους πειρατές να επιτίθενται ανελέητα με σκοπό την κλοπή αργού πετρελαίου.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Διεθνούς Γραφείου Καταπολέμησης Πειρατικών Επιθέσεων, στη Νιγηρία βρίσκονται τα πλέον «φονικά νερά».Συνολικά σε όλον τον κόσμο την παραπάνω περίοδο έχασαν τη ζωή τους εξαιτίας πειρατικών επιθέσεων 30 άνθρωποι και σχεδόν οι μισοί από τους θανάτους αυτούς κατεγράφησαν στη Νιγηρία.
Ψηλά όμως στη λίστα των ιδιαίτερα επικίνδυνων περιοχών για τη ναυτιλία εξακολουθούν να βρίσκονται τα Στενά της Μάλακα με 20 επιθέσεις, αλλά και η Ινδονησία με 50 πειρατικές επιθέσεις, στις οποίες όμως οι πειρατές αυτή τη φορά περιορίστηκαν στην κλοπή, αποφεύγοντας να ανοίξουν πυρ σε ναυτικούς.
H Νιγηρία ωστόσο εμφανίζεται να απασχολεί ιδιαίτερα έντονα τόσο τις ναυτιλιακές εταιρείες όσο και τις εταιρείες εμπορίας και εξόρυξης πετρελαίου, καθώς οι πειρατικές επιθέσεις απευθύνονται σε όλο το φάσμα της δραστηριότητας αφού στόχος τους είναι η κλοπή του πετρελαίου.
Οπως αναφέρουν παρατηρητές της αγοράς, «οι πειρατές δεν κάνουν διακρίσεις. Επιτίθενται με σφοδρότητα εκεί όπου πιστεύουν ότι ισχύουν τα πιο αδύνατα μέτρα ασφαλείας, χωρίς επιλογές».
Ο Κόλπος της Γουινέας, αναφέρουν οι ίδιες πηγές, έχει μετατραπεί σε σημείο εμπορίας παράνομου πετρελαίου καθώς οι πειρατές οδηγούν εκεί τη λεία τους προκειμένου να την πωλήσουν σε πλήθος ενδιαφερομένων που συνωστίζονται εκεί με απώτερο σκοπό να διασφαλίσουν τις μεγαλύτερες δυνατές ποσότητες κλεμμένου πετρελαίου.
«Το υψηλό ενδιαφέρον απόκτησης παράνομου πετρελαίου», προσθέτουν, «έχει ωθήσει τους πειρατές στο να επιτίθενται με πρωτόγνωρη αγριότητα, χρησιμοποιώντας ολοένα και πιο σύγχρονους φορητούς πολεμικούς εξοπλισμούς. Αυτός ο φορητός εξοπλισμός συνοδεύεται από ταχύπλοα σκάφη σύγχρονης τεχνολογίας. Γενικά η όλη εικόνα που παρουσιάζουν παραπέμπει στην ύπαρξη ενός ολόκληρου δικτύου παράνομης εμπορίας και διανομής κλεμμένου πετρελαίου, παρά σε αυτόνομες ομάδες που λειτουργούν ανεξέλεγκτα» καταλήγουν.
Σύμφωνα με άλλες πηγές, τουλάχιστον 2.000 Νιγηριανοί μετέχουν σε αυτό το φονικό κύκλωμα διακίνησης κλεμμένου πετρελαίου, ενώ για την εκδήλωση των επιθέσεων κατά βάση προτιμώνται τα μεγάλα δεξαμενόπλοια που κινούνται αργά με κατεύθυνση τη Νιγηρία.
«H πλειονότητα των επιθέσεων σημειώνεται στην ανοικτή θάλασσα του Ατλαντικού, λίγο πριν από τα χωρικά ύδατα της Νιγηρίας. Στα ίδια νερά» αναφέρουν οι ίδιες πηγές, «είναι πολύ εύκολο να βρει κανείς παράνομους οπλισμούς σύγχρονης τεχνολογίας. Τα ύδατα αυτά είναι διεθνή και ως εκ τούτου οι αρχές της Νιγηρίας, ακόμη και αν το επιθυμούσαν, δεν θα μπορούσαν να ελέγξουν την περιοχή» συμπληρώνουν.
Από την πλευρά τους οι εκπρόσωποι των νιγηριανών διωκτικών αρχών υποστηρίζουν ότι κάνουν ό,τι μπορούν για να περιορίσουν το φαινόμενο.
«Μέσα σε έναν χρόνο έχουμε συλλάβει 90 πειρατές, 37 εκ των οποίων δεν ήταν Νιγηριανοί. Επίσης έχουμε καταστρέψει πολλά ταχύπλοα σκάφη που χρησιμοποιούν οι πειρατές».
Εναν χρόνο πριν οι αντιδράσεις των διωκτικών αρχών ήσαν πολύ περιορισμένες και οι εκπρόσωποί τους απέδιδαν την αδυναμία αυτή στην παντελή έλλειψη κατάλληλων εξοπλισμών.
Οταν όμως οι πειρατές επιτέθηκαν σε σκάφος της Chevron Texaco όπου έχασαν τη ζωή τους επτά εργαζόμενοι, μεταξύ των οποίων και δύο αμερικανοί πολίτες, οι ΗΠΑ προχώρησαν σε δωρεά 20 ταχύπλοων σκαφών προς τις διωκτικές αρχές. Αυτά τα σκάφη χρησιμοποιούνται σήμερα για την καταδίωξη των πειρατών.
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyepix_2_29/01/2011_430597
[...] Βίαιες πειρατικές επιθέσεις καταγράφηκαν ακόμη ανοιχτά της Νιγηρίας, ενώ αυξημένα ήταν και τα κρούσματα ανοιχτά του Μπανγκλαντές αλλά και της Ινδονησίας και στη Νότια Κινεζική Θάλασσα.
Εν τω μεταξύ, την περασμένη εβδομάδα, πειρατές επιτέθηκαν στο πλοίο «Περσέας», το οποίο βρισκόταν αγκυροβολημένο ανοιχτά της θαλάσσιας περιοχής Ονε, στη Νιγηρία, σε απόσταση 16 ναυτικών μιλίων από τη στεριά.
Από την επίθεση απήχθησαν οι Ουκρανός πλοίαρχος και ο Ελληνας πρώτος μηχανικός, οι οποίοι είναι καλά στην υγεία τους σύμφωνα με την πλοιοκτήτρια εταιρεία Trinto Maritime Co. με έδρα τον Πειραιά. Να σημειωθεί ότι η περιοχή της Νιγηρίας είναι από τις πλέον επικίνδυνες για την εκδήλωση πειρατικών επιθέσεων, και μόνο πέρυσι πειρατές επιβιβάστηκαν σε 13 πλοία, άνοιξαν πυρ κατά τεσσάρων σκαφών και επιχείρησαν να καταλάβουν δύο.
ΝΙΓΗΡΙΑΕπίθεση ενόπλων σ' ελληνικό πλοίοΕπίθεση από ενόπλους δέχτηκε χτες το πρωί το φορτηγό πλοίο «ΠΕΡΣΕΑΣ» το οποίο βρίσκεται στο αγκυροβόλιο του λιμανιού Ονε της Νιγηρίας. Οι ένοπλοι πυροβόλησαν και τραυμάτισαν δύο Αιγύπτιους ναύτες μέλη του πληρώματος και απήγαγαν τον Ουκρανό πλοίαρχο και τον 54χρονο Ελληνα Α' μηχανικό. Το 29χρονο πλοίο με σημαία Αγίου Βικεντίου είναι ελληνόκτητο με διαχειρίστρια εταιρεία την «Trinto Maritime», με έδρα στον Πειραιά και πλήρωμα συνολικά 15 ναυτεργάτες. Συγκεκριμένα, έναν Ελληνα τον Α' μηχανικό, 9 Αιγύπτιους, δύο Ουκρανούς και έναν από τη Συρία. Από το Ενιαίο Κέντρο Ερευνας και Διάσωσης του ΥΘΥΝΑΛ έχει ενημερωθεί σχετικά το ΥΠΕΞ.
ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΣΧΕΔΟΝ ΣΕ ΟΛΑ,Η ΝΙΓΗΡΙΑ ΗΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΗ.ΕΓΩ ΕΧΩ ΝΑ ΠΑΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΜΠΑΡΚΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΤΣΟΝ ΤΟ 1997,ΗΜΟΥΝ Γ'ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΟΣΟΝ ΘΥΜΑΜΑΙ(ΣΤΟ ΜΠΟΝΙ ΓΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗ)ΕΙΧΑΜΑΙ ΔΙΠΛΕΣ ΒΑΡΔΙΕΣ ΚΑΙ ΑΥΞΗΜΕΝΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑς ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ ΚΑΙ ΤΑ ΡΕΣΑΛΤΑ ΑΠΟ ΛΗΣΤΕΣ-ΠΕΙΡΑΤΕΣ(ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ)ΗΤΑΝ ΣΥΧΝΑ.ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΣΙΓΗ ΥΧΘΥΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΜΕΝ,ΕΠΕΞΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΡΟΛΟ ΟΤΙ Ο ΜΑΚΑΡΙΤΗΣ Ο ΘΑΝΑΣΗΣ Ο ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΜΕΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Η ΠΕΜΕΝ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΗΣ;ΟΧΙ!ΤΟ ΜΟΝΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΥΠΗΡΞΕ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΒΡΕΙ ΠΛΗΡΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.Η ΠΕΜΕΝ ΠΡΟΣ ΤΙΜΗΝ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΟΥ ΠΛΟΙΑΡΧΟΥ ΜΠΟΖΩΝΗ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΤΙΜΗΣΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ.ΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΝΟ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΗΔΕΙΑ ΤΟΥ Α' ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ,ΗΤΑΝ ΑΠΟΥΣΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ Η ΟΠΟΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΝΑΥΤΙΚΟ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ.ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ(ΟΣΟ ΜΠΟΡΩ)ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΗ ΤΟΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ.ΕΓΩ ΣΑΣ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΓΡΑΨΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΓΩΓΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΦΤΑΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΜΒΑΝ ΕΙΝΑΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ Η ΚΟΥΙΜΠΕΚΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΓΙΑ ΚΑΡΑΒΙ.ΣΤΟΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ Α' ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΔΕΝ ΡΙΧΝΩ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΗΝΗ ΓΙΑΤΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΨΑΧΝΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΗ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΔΙΑΛΕΞΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΗ ΣΕ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΡΑΒΙ.ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΖΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΣΟΥΒΑΛΗ.ΚΑΙ ΚΡΙΤΗΚΗ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΕΜΕΝ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΘΑ ΛΕΜΕ ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΜΕΝ ΑΝ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η' ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΟΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέλεις να πεις, αγαπητέ Δημήτρη, ότι η ΠΕΜΕΝ έχει εκδώσει έστω και μια αράδα ανακοίνωση τόσο για το ατύχημα στο Aegean Angel όσο και για την απαγωγή τώρα; Το αν πήγες εσύ και μπράβο σου στην κηδεία του αδικοχαμένου συναδέλφου δεν αλλάζει το γεγονός ότι πέρυσι σε κηδεία και πάλι μηχανικού, θύματος του Aegean Wind, δεν υπήρχε ούτε καν στεφάνι. Και μιλάμε για κηδεία στο Σχιστό, όχι σε κανένα μακρινό μέρος της Ελλάδας.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://kapetanisses.blogspot.com/2010/01/aegean-wind_5188.html
Κι ακόμη. Μπαίνεις στο σάιτ της ΠΕΜΕΝ και βρίσκεις την εξής ανακοίνωση:
Φασιστική μέθοδος από ΑΝΤΑΡΣΥΑ - ΕΑΑΚ στο Μνημείο της αγωνίστριας ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΒΑΣΙΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ 20/12/2010
http://www.pemen.gr/cat01_2_gr.html
και δε βρίσκεις μια λέξη για μηχανικούς που σκοτώθηκαν αυτό το διάστημα ή απήχθησαν;
Εδώ όμως:
http://www.pemen.gr/cat01_22_gr.html
στο αρχείο παλιότερων ανακοινώσεων μπορείς να βρεις και ανακοίνωση για την τραγωδία στο Aegean Wind:
Πολύνεκρη ναυτική τραγωδία με θύματα 9 ναυτεργάτες στις 25/12/2009 στο M/V "AEGEAN WIND" της Ναυτιλιακής Εταιρείας ATLANTIC BULK CARRIERS MANAGEMENT 28/12/2009
και αυτό:
Άλλο ένα έγκλημα στο βωμό του εφοπλιστικού κεφαλαίου με θύματα ναυτεργάτες 4/11/2009
ή και αυτό:
Εγκαταλειμμένοι ναυτεργάτες με κίνδυνο από λοιμώδεις ασθένειες στο αγκυροβόλιο του Πειραιά 07/09/2009
και άλλα παρόμοια. Αυτό που εγώ κριτικάρω είναι πως σε ανάλογα θέματα του τελευταίου διαστήματος τήρησαν σιγή ιχθύος. Είναι ψέμα αυτό;
Ξέρω πως η κριτική ενοχλεί. Αλλά δεν κατέχω να μασάω τα λόγια μου για να μην ενοχλήσω. Είναι - πιστεύω - και αυτός ένας τρόπος να βοηθάς τους άλλους να γίνονται καλύτεροι. Και είναι ανάγκη να γίνουν καλύτεροι. Το ναυτεργατικό κίνημα χρειάζεται επειγόντως μια πιο δραστήρια παρουσία στο διαδίκτυο. Εκτός και δεν αντιλαμβανόμαστε και την αξία της ενημέρωσης και τη δυναμική του διαδικτύου στην εποχή μας. Ήδη τα περισσότερα καράβια έχουν πρόσβαση στο ίντερνετ. Ακόμη και για τους ναυτικούς που ταξιδεύουν και όχι μόνο για μας τους υπόλοιπους είναι εντελώς απαραίτητο να δυναμώσει η φωνή των ναυτεργατικών σωματείων και στο διαδίκτυο.
Πρωτον δεν πηγα απο μονος μου στην κηδεια του αδικοχαμενου συναδελφου απλα απο το να παει καποιος τελειως αγνωστος με τον νεκρο προσφερθηκα εγω,αν δεν πηγαινα εγω θα πηγαινε ο Β' γραμματεας της ΠΕΜΕΝ γιαννης μαγγανας που εχει καταγωγη απο την κερατεα,δευτερον για να γινεται γνωστο το καθε συμβαν που αφορα ελληνες ναυτικους η'ελληνικα η' ελληνοκτητα πλοια πρεπει το ΥΕΝ να βγαζει δελτιο τυπου που να το στελνει σε ολες τις ναυτεργατικες ενωσεις η' στην ΠΝΟ και μεσω αυτης στις ενωσεις.Τριτο πες μου ποιες ποντοπορες εταιρειες εχουν συνδεση με το ιντερνετ και εγω θα παω να κανω φορμα και ας ειμαι 13 χρονια στην ελετσον.Ενα e-mail υπαρχει σε ορισμενες και αυτο μονο για κειμενο(οχι φωτογραφιες) οχι σε συνεχη συνδεση και με πληρωμη!.Οσο για την ιστοσελιδα της ΠΕΜΕΝ ειναι σελιδα ουσιας η' τουλαχιστον αυτο νομιζει η σημερινη διοικηση της ΠΕΜΕΝ.Το εχω ξαναπει προτασεις και κριτικη πρεπει να κανουμε ολοι στις ενωσεις μας.Και επηδη εχω στειλει αρκετα mail στην ΠΕΜΕΝ για ζητηματα εργατικα(αποζηιωσεις κλπ)και εχω δει και στον υπολογιστη της ΠΕΜΕΝ τι μυνηματα εργονται σου λεω οτι ολα εχουν να κανουν με προβληματα συναδελφων σε καραβια στα οποια η ΠΕΜΕΝ προσπαθει να βρει λυση οταν μπορει(τουλαχιστον αυτο ειπαν σε εμενα).Ετοιμαζομε να μπαρκαρω,(μεσα φλεβαρη μου ειπαν)εω 3 μηνες εξω,θελω να πω οτι οτιδηποτε εχω γραψει σε εσας-στο fb-στην ναυτεμπορικη και σε αλλα φορουμ τα εγραψα με βαση την εμπειρια μου στα πλοια και κριτιριο να μαθουν οι νεοι και οποιος ενδιαφερετε το τι συμβενει στα πλοια και τι ειναι αυτο το επαγγελμα.Οταν εχεις δυο παιδια στο σχολειο και μεσα στον χειμωνα δεν εχεις και πολλα περιθωρια για εξοδο,ετσι μπορεσα να ασχοληθωμε το ιντερνετ,ελπιζω να βοηθησα και οχι να δυσκολεψα αυτους που με διαβαζανε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡώτησες για εταιρεία που έχεις ίντερνετ στο καράβι. Αγγελικούσης. Αλλά και να μην έχει το καράβι, υπάρχουν και τα κινητά. Επί της ουσίας όμως. Είναι δυνατόν να βγάζεις ανακοίνωση στο συνδικαλιστικό σάιτ ενάντια στον ΑΝΤΑΡΣΥΑ που βεβήλωσε το μνημείο της Σωτηρίας Βασιλακοπούλου και να μην γράφεις λέξη που σκοτώνονται ή απάγονται άνθρωποι του κλάδου; Και δεν τα λέω μόνο για την ΠΕΜΕΝ. Τα ίδια ισχύουν για όλα τα ναυτεργατικά σωματεία που έχουν ιστοσελίδες. Και για την ΠΕΠΕΝ δηλαδή αλλά και για την ΠΕΝΕΝ. Και φυσικά για την ΠΝΟ. Έστω και τελείως κοινωνικά και ανθρώπινα. Έστω και αυτό.
ΑπάντησηΔιαγραφήτο ξερω οτι ετσι ειναι,αλλα εφοσον ξερεις την φιλοσοφια της ΠΕΜΕΝ ξερεις οτι ετσι λειτουργει.Ειμαι σιγουρος και παρολο που το εκανα προταση οτι στο περιοδικο ενωση του αλλου μηνα δεν θα αναφερετε το ατυχημα στο πλοιο της αρκαδια,και εγω λεω γιατι αλλα αυτο θα γινει.Και λεω τωρα δεν πρεπει να γραψει κατι πρεπει,αυτοι στειλαν το στεφανη αυτη στειλαν επιστολη στην οικογενεια των θυματων.Αυτοι κοψαν την βασιλοπιτα και στειλαν τα κοματια στις οικογενειες,δεν πρεπει αυτοι που διαβαζουν το περιοδικο να ξερουν αυτες τις ενεργιες για να μαθουν οτι η ΠΕΜΕΝ ασχολειτε με ολα τα συμβαντα.Η ΠΕΜΕΝ ομως βλεπει το ρολο της ομως μονο σαν ταξικο σωματειο και αυτο οπως τους λεω εδω και 21 χρονια εχει τα αρνητικα του.Oσον αφορα το ιντερνετ,εγραψες αγγελικουσης και οτι υπαρχουν και κινητα,ναι για μενα αυτη ειναι η ουσια και για μενα και για ολους τους ναυτικους ειτε εχουν οικογενεια ειτε οχι,η αναγκη επικοινωνιας ειναι ιδια για ολους.Οταν πρωτομπαρκαρησα το 1990 στο κωστας κονιαλιδης του ωναση ειχαμε ασυρματο και δορυφορικο για τηλεφωνο τωρα εχουμε δορυφορικο και κινητο ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΑ 21 ΧΡΟΝΙΑ ΜΠΡΑΒΟ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνούμε, λοιπόν, αγαπητέ Δημήτρη. Θα μας λείψεις τώρα που θα μπαρκάρεις... Μακάρι να είχες ίντερνετ να μας έγραφες και από το πέλαγος. Πάντως όπως με έχουν ενημερώσει οι μικρές καπετάνισσες και που ασχολούνται περισσότερο από μας με την τεχνολογία σε λίγο καιρό θα είναι υποχρεωτικό να διαθέτει ίντερνετ κάθε καράβι. Εννοώ για επικοινωνία των ναυτικών γιατί κατά τα άλλα διαθέτουν ήδη τα περισσότερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήοπου μπορω να βγω περνω το λαπ τοπ μαζι μου και παω η' στο siemens club η' σε καφετερια που εχει wifi μπαινω στο ιντερνετ η' μιλαω με την οικογενεια μεσω skype.Aλλιως μονο mail απο το καραβι και τηλεφωνο.Μακαρι να γινει αυτο που λες αν και εγω δεν εχω ακουση τιποτα,αν και τωρα που τα ναυλα ειναι στον πατο αμβιβαλω αν καμια εταιρεια κανει κατι για να βελτιωση τις συνθηκες των ναυτικων.Για την ιστορια στην ελετσον μερικα απο τα πλοια τα μετα του 2000 εχουν δορυφορικη τηλεοραση αλλα οχι ιντερνετ.
ΑπάντησηΔιαγραφή