Στα πλαίσια αυτά αναδημοσιεύουμε το ακόλουθο άρθρο που εντοπίσαμε στο Ριζοσπάστη. Χωρίς να σημαίνει πως υιοθετούμε όλα όσα γράφει. Σκοπός μας η ενημέρωση. Και ο καθένας ας πάρει τις αποφάσεις του ενόψει των εκλογών της άλλης Κυριακής. Κανείς δε δικαιούται να αδιαφορεί για τα κοινά. Και όντας η χώρα στο χείλος της αβύσσου. Έχουμε την υποχρέωση να ενημερωθούμε και να σκεφτούμε πολύ καλά την ψήφο μας αυτή τη φορά. Περισσότερο από κάθε άλλη φορά. Υποχρέωση στους εαυτούς μας, στην Πατρίδα, στα νιάτα της χώρας και το σκοτεινό μέλλον που δυστυχώς τους έχουμε ετοιμάσει.
ΑΡΘΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ Κυριακή 22 Απρίλη 2012
Πίσω από τη συρραφή κούφιων «αντιμνημονιακών» διακηρύξεων, τις κορόνες περί «κατοχής» και τους ψηφοθηρικούς λεονταρισμούς κατά της τρόικας, από το κόμμα του Π. Καμμένου, κρύβεται ένα βαθιά αντιλαϊκό πρόγραμμα και αντιδραστικές προτάσεις που όχι μόνο ταυτίζονται στρατηγικά με το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ, αλλά δεν έχουν να ζηλέψουν και τίποτα από τα όσα βάρβαρα μέτρα προωθούν με συναπόφασή τους η κυβέρνηση Παπαδήμου και η τρόικα. Μια ματιά στο οικονομικό πρόγραμμα των «Ανεξάρτητων Ελλήνων», που δόθηκε πρόσφατα στη δημοσιότητα, πείθει και τον πλέον δύσπιστο για του λόγου το αληθές.
Το εν λόγω πρόγραμμα αποτελεί έναν ύμνο «στην ανταγωνιστικότητα και την υγιή ανάπτυξη» και από την αρχή κιόλας ξεκαθαρίζεται ότι «οι δημόσιες επιχειρήσεις θα λειτουργούν με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια».
Προτείνεται, μεταξύ άλλων, η ίδρυση της «Νέας Ελληνικής Επενδυτικής Τράπεζας» η οποία θα έχει ως βασική αποστολή τη χρηματοδότηση των εξαγωγικών δραστηριοτήτων των ελληνικών επιχειρήσεων καθώς και την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας η οποία, σύμφωνα με το κόμμα του Π. Καμμένου, θα πρέπει «να αποποινικοποιηθεί»!
Ως αποποινικοποίηση με νομοθετικές πρωτοβουλίες νοείται μεταξύ άλλων, για παράδειγμα, η «προσαρμογή της ισχύουσας ποινικής νομοθεσίας περί εργατικών διαφορών και οφειλών στα ασφαλιστικά ταμεία». Δηλαδή, πρακτικά η περαιτέρω απαλλαγή και ελάφρυνση των επιχειρηματιών από τις υποχρεώσεις τους στους εργαζόμενους και στα ασφαλιστικά ταμεία.
Χαρακτηριστικό είναι ότι ζητείται η φορολογική αμνηστία όλων των κεφαλαίων που θα έρθουν στη χώρα μας από το εξωτερικό, πρόταση που έχει κάνει και ο Γ. Καρατζαφέρης του ΛΑ.Ο.Σ.
Αποκαλύπτοντας τον πραγματικό χαρακτήρα του κόμματος, το οικονομικό πρόγραμμα ζητάει την κατάργηση της μονιμότητας για τους νεοεισερχόμενους δημόσιους υπάλληλους και την επανεξέταση από μηδενική βάση της χρησιμότητας και της αποστολής όλων των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου, κάτι που πρακτικά σημαίνει νέες απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων, όπως δείχνει και η εμπειρία από την αντίστοιχη πολιτική που προωθεί η συγκυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ.
Απολύσεις όμως και συρρίκνωση Οργανισμών του δημοσίου σημαίνει χειρότερες υπηρεσίες για το λαό σε Υγεία, Παιδεία, Πρόνοια και άλλους ζωτικής σημασίας τομείς, για τους οποίους, κατά τα άλλα, ο Καμμένος και ο Δημαράς που συνεργάζονται λένε ότι κόπτονται.
Ιδιαίτερη φροντίδα δείχνουν οι «Ανεξάρτητοι Ελληνες» στην εξυπηρέτηση των συμφερόντων των εφοπλιστών, αφού ζητάνε την «άμεση μείωση του κόστους διατήρησης της ελληνικής σημαίας» και τη χορήγηση κινήτρων για την εγγραφή των πλοίων στο ελληνικό νηολόγιο. Υπενθυμίζεται ότι ο Π. Καμμένος διετέλεσε υφυπουργός Ναυτιλίας, ενός υπουργείου που διαχρονικά λειτουργεί κυρίως για την ικανοποίηση των εφοπλιστικών συμφερόντων εξ ου και η πρόταση που ακολουθεί:
Προσκαλούνται οι Ελληνες εφοπλιστές να μεταφέρουν τις δραστηριότητές τους στην Ελλάδα με στόχο τη δημιουργία «ελληνικής ναυτιλιακής πόλης», όπου το δημόσιο θα παραχωρήσει δωρεάν στους εφοπλιστές για 99 χρόνια τα σχετικά οικόπεδα και θα συμμετάσχει κατά 40% στο κόστος κατασκευής των απαραίτητων υποδομών.
Δίπλα, δηλαδή, στις ληστρικές φοροαπαλλαγές και τα άλλα προνόμια, ο Καμμένος καλεί τους «πατριώτες» εφοπλιστές να φτιάξουν το δικό τους «city» στην Ελλάδα (κατά τα πρότυπα του Λονδίνου) με γενναία επιδότηση από το κράτος και την ίδια ώρα οι εφοπλιστές δε χτίζουν ούτε ένα από τα εκατοντάδες καράβια τους σε ναυπηγεία της Ελλάδας.
Οι «Ανεξάρτητοι Ελληνες» που στα λόγια νοιάζονται δήθεν για την εκποίηση του δημόσιου πλούτου μέσα από τα διάφορα «Μνημόνια» που υποτίθεται πολεμούν, προτείνουν μεταξύ άλλων το ξεπούλημα δημόσιων υποδομών αφού ζητάνε τη «μακροχρόνια μίσθωση λιμένων και ναυπηγείων».
Το ίδιο χουβαρντάδες αποδεικνύονται στο κόμμα του Π. Καμμένου και για την εξυπηρέτηση των επιχειρηματιών, αφού ξεκάθαρα ζητάνε τη μείωση της φορολογίας των Νομικών Προσώπων (βλέπε Ανωνύμων Εταιρειών) και την κατάργηση της φορολόγησης της επιχειρηματικής αμοιβής και των μερισμάτων που μοιράζουν οι Εταιρείες.
Τα δωράκια συνεχίζονται αφού προτείνεται και «η άμεση μείωση κατά 10% των εργοδοτικών εισφορών με αντίστοιχη μείωση του μη μισθολογικού κόστους των επιχειρήσεων» κάτι που ήδη προωθούν, όπως είναι γνωστό, η συγκυβέρνηση και η τρόικα, την οποία κατά τα άλλα αντιμάχεται ο Π. Καμμένος και το κόμμα του.
Χαρακτηριστικό του στίγματος που δίνουν με το πρόγραμμά τους οι «Ανεξάρτητοι Ελληνες», είναι και ότι ζητάνε να θεσπιστεί αφορολόγητο μέχρι πέντε χρόνια για επενδύσεις που θα γίνουν από το εξωτερικό και μετά να ισχύουν μειωμένοι φορολογικοί συντελεστές. Μάλιστα, προτείνουν στους ξένους που θα κάνουν επενδύσεις στη χώρα μας, «να δίνεται και η ελληνική ιθαγένεια εάν προέρχονται από χώρα - μέλος της Ευρωπαϊκής Ενωσης»!
Ολα τα παραπάνω δείχνουν ξεκάθαρα ότι πίσω από τις εθνικοπατριωτικές αντιμνημονιακές κορόνες κρύβεται ένα ακόμα κόμμα της πλουτοκρατίας που ταυτίζεται απόλυτα με την ουσία της αντιλαϊκής πολιτικής που ακολουθούν και συναποφασίζουν το ΠΑΣΟΚ, η ΝΔ και η τρόικα. [...]
Σχόλιο ιστολογίου: Θα τονίσουμε και πάλι πως η αναδημοσίευση του άρθρου από το Ριζοσπάστη δε σημαίνει πως ασπαζόμαστε όλες τις απόψεις που εκφράζει. Και ο κάθε αναγνώστης μας ας φροντίσει να βρει και άλλες πληροφορίες πριν διαμορφώσει άποψη. Έτσι κι εμείς εντοπίσαμε ένα ακόμη σχετικό άρθρο:
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΡΘΡΟΥ ΑΠΟ
http://www.antinews.gr/2012/04/23/157608/
Όπως αναφέρει στη σχετική του ανακοίνωση ο κ. Μιχελάκης, ο κ. Καμμένος υποστήριξε μεταξύ άλλων ότι «με βάση τη νέα δανειακή σύμβαση οι δανειστές μπορούν να κατάσχουν καράβια που έχουν ελληνική σημαία».
«Δεν είναι μόνον ο λαϊκισμός, η επιπολαιότητα και η ανευθυνότητα. Είναι, προπάντων, η άγνοια και η συνωμοσιολογική φαντασίωση, που καθιστούν τον κ. Καμμένο εξαιρετικά επικίνδυνο για την πατρίδα μας», σχολίασε ο κ. Μιχελάκης.
«Δεν ξέρουμε εάν στόχος του είναι να τρομοκρατήσει και να διώξει από το νηολόγιο της χώρας, ελληνόκτητα και ξένα πλοία, εάν επιχειρεί να εξαπατήσει τους Έλληνες ή εάν επιδιώκει και τα δύο. Σε κάθε περίπτωση διαπράττει έγκλημα σε βάρος της Ελλάδας», πρόσθεσε.
Μιλώντας στην πρωινή τηλεοπτική εκπομπή του «ΑΝΤ1», ο κ. Καμμένος υποστήριξε ότι «με βάση το Μνημόνιο οι πιστωτές της χώρας μπορούν να κατάσχουν εμπορικά πλοία που έχουν υψωμένη την ελληνική σημαία, δεδομένου πως αυτά θεωρούνται ελληνικό έδαφος», επικαλούμενος το Αγγλικό Δίκαιο.
Η δήλωση αυτή προκάλεσε σφοδρές αντιδράσεις στο χώρο της εμπορικής ναυτιλίας. «Για αστεία πράγματα» έκανε λόγο ο πρόεδρος της Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) Θεόδωρος Βενιάμης, και τόνισε πως «δεν υπάρχει ούτε μια πιθανότητα στο εκατομμύριο να συμβεί κάτι τέτοιο». Ο κ. Βενιάμης, κάλεσε επίσης τις πολιτικές δυνάμεις του τόπου να «μην εμπλέκουν την ελληνική ναυτιλία στην οποιαδήποτε προεκλογική αντιπαράθεση».
Κύκλοι της Ακτής Μιαούλη επισήμαναν πως ο μεγαλύτερος κίνδυνος από την ανεύθυνη τακτική Καμμένου είναι να υπάρξει κύμα φυγής ελληνικών πλοίων από το νηολόγιο, σε μια περίοδο που η ελληνική οικονομία «χρειάζεται και το τελευταίο δολάριο από το ναυτιλιακό συνάλλαγμα που εισρέει στη χώρα».
Ενδεικτικά αναφέρεται ότι, σύμφωνα με στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, τον Φεβρουάριο το ναυτιλιακό συνάλλαγμα που εισέρρευσε στη χώρα μας ανήλθε σε 1,09 δισ. ευρώ έναντι 1,069 δισ. ευρώ τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Δηλαδή, κατέγραψε αύξηση 2%. Αντίθετα, ο ελληνικός στόλος κατέγραψε νέα πτώση κατά 3,8% τον Φεβρουάριο. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Στατιστικής Αρχής, τα υπό ελληνική σημαία πλοία, χωρητικότητας άνω των 100 κόρων, ανέρχονταν τον Φεβρουάριο σε 2.002 πλοία ενώ τον αντίστοιχο περσινό μήνα ανέρχονταν σε 2.081. Είναι χαρακτηριστικό ότι τον Φεβρουάριο του 2010 ο ελληνικός στόλος αριθμούσε 2.126 πλοία.
Αυτά λένε οι άλλοι για τους Ανεξάρτητους Έλληνες. Εκ δεξιών και εξ ευωνύμων. Αν και δεν είμαι καθόλου σίγουρη πως η Νέα Δημοκρατία είναι πιο δεξιά από το νέο κόμμα του κ. Καμμένου...
Αξίζει όμως να δείτε τι λένε και οι ίδιοι οι Ανεξάρτητοι Έλληνες:
http://aneksartitoi-ellines.blogspot.com/2012/04/blog-post_18.html
και ποιο ακριβώς είναι το κυβερνητικό τους πρόγραμμα:
http://www.scribd.com/
Αυτό που πρόσεξα ιδιαιτέρως είναι στη σελίδα 25. Για την προσέλκυση της Ελληνικής Ποντοπόρου Ναυτιλίας. Εκεί λοιπόν το πρόγραμμα αναφέρει για παροχή κινήτρων - φορολογικών και οικονομικών - σε νέους και παλιούς ναυτικούς αλλά και σε εταιρείες με στόχο την πρόσληψη ελληνικών πληρωμάτων. Θα γίνει λέει και απλοποίηση έκδοσης και διατήρησης φυλλαδίων.
Ωραία ακούγονται όλα αυτά. Μόνο που ο κ. Καμμένος ως πρώην υφυπουργός Ναυτιλίας και παρά το ολίσθημα που του καταλογίζει η ΝΔ και οι εφοπλιστές για επιπολαιότητα και ανευθυνότητα στις απόψεις σε ναυτιλιακά ζητήματα, δεν μπορεί να μη γνωρίζει το περίφημο καμποτάζ. Και την άρση του. Λέξη όμως δε λέει στο πρόγραμμα γι' αυτό. Γενικόλογα και αόριστα μιλάει για κίνητρα και για μείωση επίσης του κόστους της ελληνικής σημαίας. Δηλαδή; Σίγουρα δεν εννοεί το πανί κατασκευής της σημαίας. Μείωση κόστους μαζί με απλοποίηση έκδοσης φυλλαδίων μυρίζει μείωση μισθών και εργοδοτικών εισφορών, κάτι που ούτως ή άλλως περιλαμβάνεται σε άλλα σημεία του προγράμματος ως προς την τόνωση της επιχειρηματικότητας.
Και όμοια στη σελίδα 48 του προγράμματος βλέπουμε όσα αναφέρει και ο Ριζοσπάστης για τη δημιουργία ναυτιλιακής πόλης και τους μπουναμάδες προς τους εφοπλιστές για μεταφορά των δραστηριοτήτων τους στην Ελλάδα. Από πού θα βρουν τα χρήματα που τάζουν ο κ. Καμμένος και οι Ανεξάρτητοι Έλληνες; Αυτό ξέχασαν να το αναφέρουν... ευθέως τουλάχιστον. Γιατί πλαγίως πλην σαφώς το πρόγραμμα αυτό προβλέπει απολύσεις, διεύρυνση ωραρίου και άρση μονιμότητας στο δημόσιο. Και αυτό συνεπάγεται και αύξηση της ανεργίας και μείωση των παροχών του δημοσίου προς τους πολίτες.
Ειδικά στο δικό μας χώρο μια τέτοια θέση για άρση μονιμότητας κλπ θέτει πολλά ερωτηματικά και για το μέλλον της δημόσιας ναυτικής εκπαίδευσης και υποψίες για περαιτέρω υποβάθμισή της. Ήδη σήμερα περιπλεονάζουν οι ωρομίσθιοι καθηγητές και σπανίζουν οι μόνιμοι με όλα τα γνωστά προβλήματα.
Πολλά λοιπόν και ωραία λόγια για αφελείς. Για όσους καταλαβαίνουν όμως είναι λόγια του αέρα και άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Welcome onboard! Αφήστε μας το μήνυμά σας και θα προσπαθήσουμε να σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό. Εκτός αν αλλού αρμενίζουμε... Οπότε κουράγιο μέχρι να καταπλεύσουμε και πάλι στο λιμάνι...