Και ιδού η είδηση από τη Ναυτεμπορική:
http://www.naftemporiki.gr/finance/story?id=2171132 27/04/2012
Να μην παρακρατείται από την εφορία το 70% της επιχορήγησης που δίνεται στις ναυτιλιακές εταιρείες για τις άγονες ακτοπλοϊκές γραμμές, αποφάσισε το υπουργικό Συμβούλιο, μετά από εισήγηση της υπουργού Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Άννας Διαμαντοπούλου.
Ως προϋπόθεση τέθηκε τα εν λόγω ποσά να διατίθενται για την μισθοδοσία των πληρωμάτων και την καταβολή των δεδουλευμένων τους, ενόψει της νέας τουριστικής σεζόν.
Τους χαρίζει λοιπόν φόρους και στην ουσία τους χαρίζει χρήματα που προέρχονται από το υστέρημα του ελληνικού λαού. Αυτού του λαού που αν δεν πληρώσει χαράτσι για το ίδιο του το σπίτι, του κόβουν το ρεύμα. Γιατί έτσι λένε απαιτεί η τρόικα!
Αλήθεια, αυτή η κυρα - τρόικα δεν έχει αντίρρηση να χαρίζονται τόσα χρήματα στους εφοπλιστές; Και το μόνο που τη νοιάζει είναι να αφήσει χωρίς ρεύμα ακόμη και τις γριούλες με τις φτωχικές συντάξεις;
Την ίδια ώρα μάλιστα ο κ. Γερουλάνος, σύντροφος της κ. Διαμαντοπούλου και υπουργός Πολιτισμού τόσο στην κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ όσο και στου κ. Παπαδήμου, ξεσπαθώνει στα τελεβίζια κατά του ομοτράπεζού του στο υπουργικό συμβούλιο, κ. Μπαμπινιώτη, υπουργού Παιδείας. Γιατί ο κ. Μπαμπινιώτης χάλασε την παράδοση της κ. Διαμαντοπούλου για σκληρή γραμμή στις επιχορηγήσεις των πανεπιστημίων και τόλμησε σε συνεργασία με τον πρωθυπουργό να τους δώσει κάτι ψίχουλα να τα βγάλουν πέρα τουλάχιστον με τα βασικά λειτουργικά τους έξοδα.
http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=455569
Λέξη όμως δεν τον ακούσαμε να λέει για όσα σκόρπισε η κ. Διαμαντοπούλου στους εφοπλιστές!
Αυτή είναι η λογική του ΠΑΣΟΚ. Που διεκδικεί και την ψήφο μας σε λίγες μέρες. Να κόβουν από το λαό και από την παιδεία ακόμη των παιδιών μας και να τα δίνουν στο κεφάλαιο και μάλιστα στο εφοπλιστικό!
Όσο για τις προϋποθέσεις... πως τάχα θα πληρωθούν μισθοί απ' αυτά. Σε ποιους; Σε Έλληνες ναυτεργάτες; Ή θα πληρώνει ο Έλληνας για να ναυτολογεί ο κάθε εφοπλιστής χαμηλόμισθους αλλοδαπούς;
Και γιατί αφού εμείς θα πληρώνουμε τα έξοδα να μην μπει προϋπόθεση να προσλαμβάνουν και εκείνα τα έρμα τα παιδάκια των σχολών που έχουν λιώσει τις σόλες τους στην Ακτή Μιαούλη για να βρουν καράβι και εκπαιδευτικό ταξίδι και μόνο κλειστές πόρτες συναντούν το τελευταίο διάστημα;
Ποια παιδάκια... εδώ η κ. Διαμαντοπούλου βιάζεται να ιδιωτικοποιήσει τη ναυτική εκπαίδευση. Σιγά μη νοιαστεί για την τύχη των σπουδαστών των δημοσίων ΑΕΝ.
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=62050
Παντού και σε όλα προηγούνται οι ιδιώτες και όχι το δημόσιο συμφέρον. Και με πρόσχημα πως δε φτάνουν λέει τα λεφτά:
Η ναυτική εκπαίδευση, κατάρτιση και επιμόρφωση έχει κόστος περίπου 17 εκατ. ευρώ ανά έτος. Το 70% (12 εκατ. ευρώ) καλύπτεται από το Κεφάλαιο Ναυτικής Εκπαίδευσης ΚΝΕ και το 30% (5 εκατ. ευρώ) από τον τακτικό προϋπολογισμό του ΥΠΑΑΝ.
Στο διανυόμενο εκπαιδευτικό έτος 2011 - 2012, η κατάσταση του ΚΝΕ είναι ελλειμματική (3,5-4 εκατ. ευρώ περίπου) σε σχέση με τα 12 εκατ. ευρώ που απαιτούνται για να καλυφθούν στοιχειώδεις ανάγκες της Ναυτικής Εκπαίδευσης. Για το λόγο αυτό φέτος η σίτιση ανεστάλη.
Όπως σημειώνει το πόρισμα η εκπαίδευση αντιμετωπίζει σοβαρότατο πρόβλημα προϋπολογισμού, ήτοι κάλυψης ακόμα και των στοιχειωδών λειτουργικών δαπανών.
Για τους λόγους αυτούς στο πόρισμα προτείνεται η κατάργηση των μικρής δυναμικότητας περιφερειακών ΑΕΝ, στη βάση ενός σχήματος τεσσάρων ή πέντε σχολών διπλής κατεύθυνσης πλοιάρχων και μηχανικών. Πιο συγκεκριμένα θα πρόκειται για τις ΑΕΝ Ασπροπύργου, Μακεδονίας, Ηπείρου και Κρήτης. Στο πλαίσιο αυτό θα απαιτηθεί να δημιουργηθεί Σχολή Μηχανικών στην ΑΕΝ Ηπείρου, η οποία σήμερα λειτουργεί μόνον Σχολή Πλοιάρχων.
Στην κυριολεξία λοιπόν κόβουν το ψωμί των παιδιών μας και με τα δικά μας χρήματα μπουκώνουν τους εφοπλιστές. Και θέλουν λέει και την ψήφο μας την ερχόμενη Κυριακή!
_________________________________________________________
Σχετικό με τις επιδοτήσεις των εφοπλιστών της ακτοπλοΐας υλικό θα βρείτε στον ακόλουθο συνδέσμο (για να ξέρουμε και για τι ποσά μιλάμε αλλά και πού πάνε τα λεφτά... και με ποιον τρόπο ξεπληρώνουν οι εφοπλιστές στους πολιτικούς μας τις χάρες - τις με ξένα κόλλυβα... )
http://www.newstime.gr/?i=nt.el.article&id=150
[...] Την τελευταία πενταετία, οι Γεράσιμος Αγούδημος και Φώτης Μανούσης μοιράστηκαν μέσω των επιδοτήσεων περί τα 70 εκατομμύρια ευρώ, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του υπουργείου Ναυτιλίας.[...]
[...] Από τις επιδοτήσεις...
Το 1986 ο καπετάν Μάκης έγινε ιδιαίτερα γνωστός, όταν έκανε δηλώσεις με τις οποίες στήριζε τις επιλογές της τότε κυβέρνησης και του τότε υπουργού Ναυτιλίας Στάθη Αλεξανδρή. Λίγους μήνες αργότερα υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας γίνεται ο Ευάγγελος Γιαννόπουλος.
Τότε ο Γερ. Αγούδημος μπαίνει δυνατά στην ακτοπλοΐα, αφού εξασφάλισε δύο άδειες σκοπιμότητας για τη δρομολόγηση πλοίων στα νησιά (τότε η απόκτηση άδειας σκοπιμότητας ισοδυναμούσε με… χρυσάφι στην κλειστή ακτοπλοϊκή αγορά).
Όμως οι κυβερνητικές διευκολύνσεις δεν σταμάτησαν εδώ. Σύμφωνα με παράγοντες της ακτοπλοϊκής αγοράς, με άλλες υπουργικές αποφάσεις των τότε υπουργών Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών η αγορά των δύο πλοίων εντάχθηκε στον αναπτυξιακό νόμο (1262/82) και ο κ. Αγούδημος πήρε επιχορήγηση 700 εκατομμύρια
δραχμές για το πλοίο «Νταλιάνα» και δάνειο 440 εκατομμυρίων δραχμών, ενώ η συμμετοχή του ανήλθε στα 250 εκατομμύρια δραχμές. Επιπλέον, συμπληρώνουν, για το «Μιλένα» πήρε επιχορήγηση 920 εκατομμυρίων δραχμών και δάνειο 314 εκατομμυρίων δραχμών, ενώ η συμμετοχή του Κεφαλλονίτη εφοπλιστή στην
επένδυση ήταν 587 εκατ. δρχ.
Ο καπετάν Μάκης έχει χαράξει πλέον ανοδική ρότα στην ελληνική
ακτοπλοΐα. Το 1988 ίδρυσε την G.A. Ferries, εξασφάλισε άλλες δύο άδειες σκοπιμότητας και δρομολόγησε τα πλοία «Ροδάνθη» και «Δημητρούλα», ενώ πήρε ακόμη άλλες τέσσερις άδειες και απέκτησε ισχυρή παρουσία σ’ όλο το Αιγαίο.
... στην υποστολή
Το 1993, ο τότε υπουργός Ναυτιλίας Αλέξανδρος Παπαδόγγονας δεν ικανοποίησε τις απαιτήσεις του εφοπλιστή για τη δρομολόγηση ενός πλοίου του. Ο καπετάν Μάκης άστραψε και βρόντηξε. Οπως θυμούνται ναυτιλιακοί παράγοντες, δεν δίστασε να πραγματοποιήσει ακόμη και τελετή υποστολής της ελληνικής σημαίας από το πλοίο «Ρομίλντα» στο λιμάνι του Πειραιά.
Με την αλλαγή της κυβέρνησης, (σ.σ. κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ με τον Αντρέα Παπανδρέου επικεφαλής) αργότερα τον ίδιο χρόνο οι εταιρίες
του απέσπασαν τη χορήγηση άλλων τριών αδειών σκοπιμότητας. Ο καπετάν Μάκης δρομολόγησε ισάριθμα πλοία με λιμάνια προσέγγισης τις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα, καλύπτοντας και τα μικρά νησιά της άγονης γραμμής του Αιγαίου. [...]
[...] "Εξωστρεφής σε σημείο παρεξηγήσεως, ακραίος στις φιλίες και στις έχθρες του, εργατικός ως αυτοδημιούργητος, γλαφυρός και εκρηκτικός, ο εφοπλιστής Γεράσιμος Αγούδημος έζησε μια ζωή γεμάτη πάθη. Ο μέχρι πρότινος, απόλυτος άρχων των άγονων γραμμών στην Ελλάδα λέγεται ότι δεν συνήθιζε να ξενυχτάει μόνο στα τραπέζια των διαπραγματεύσεων όπου έκλεινε τις δουλειές του, αλλά και στις μεγάλες πίστες της παραλιακής, κυρίως την περίοδο της αυτοκρατορίας του. Ήταν εκεί γύρω στα τέλη της δεκαετίας του ΄80, που το αγαπημένο παιδί του ΠαΣοΚ της εποχής, ίδρυε την G.Α. Ferries και ζούσε τις απολαύσεις του σύγχρονου νυχτερινού lifestyle: σπασίματα πιάτων, λουλουδοπόλεμο και ζεϊμπεκιές.
Πλοίο του Γεράσιμου Αγούδημου θρυλείται ότι υπήρχε πάντα στη διάθεση του Ανδρέα Παπανδρέου για να τον μεταφέρει ή για να συνοδεύσει το καράβι με το οποίο ταξίδευε στην Τήνο. Η σχέση του με τον «αείμνηστο Ανδρέα» ήταν όντως ιδιαίτερα στενή, αλλά ο ίδιος αρνείται ρητώς ότι βάφτισε το πολυσυζητημένο «Δημητρούλα» από τη Δήμητρα Λιάνη - Παπανδρέου.[...]
Αυτά τα ολίγα και δεν έχετε παρά να αναζητήσετε στο διαδίκτυο και πολλά ακόμη. Για τις επιδοτήσεις των εφοπλιστών. Να θυμόμαστε οι παλιοί και να μαθαίνουν οι καινούριοι. Ποιοι ακριβώς έφαγαν τα λεφτά και τώρα η πατρίδα στενάζει. Κι αφήστε τον κ. Πάγκαλο να λέει πως ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ!
Άλλα άρθρα για το θέμα
http://www.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=4910996
Προκλητικές επιδοτήσεις στους εφοπλιστές
http://www.iospress.gr/texts_2011/20110701-2.htm
Οι Ελληνες εφοπλιστές και η κρίση - Στη θάλασσα λεφτά υπάρχουν! της ΑΝΤΑΣ ΨΑΡΡΑ
http://www.iospress.gr/ios2010/ios20100530.htm
OI ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΕΙΣ ΦΟΡΟΑΠΑΛΛΑΓΕΣ ΤΩΝ ΕΦΟΠΛΙΣΤΩΝ
Ελπίζει, προφανώς, με τον τρόπο αυτόν η κα υπουργός, να ενισχυθεί & από τους εφοπ(λου)ληστές. Άκαρπες προσπάθειες τις τελευταίας ώρας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε θαλασσινούς χαιρετισμούς
Γεια σου, Εξάντα μου! Χαιρετισμούς στα πέλαγα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητή Δανάη,
Διαγραφήπρος άρσην παρεξηγήσεων, με το nickname Exantas υπάρχουμε τόσο εμείς http://theexantas.blogspot.com/
όσο και ο καπετάν Χρήστος http://captain-christos.blogspot.com/ με το ελληνικό Εξάντας. Ευπρόσδεκτοι οι χαιρετισμοί στα πέλαγα & τους ανταποδίδουμε.....
Με θαλασσινούς χαιρετισμούς
Πολύ χρήσιμη η διευκρίνιση!
ΑπάντησηΔιαγραφή