Στην Αθήνα των προηγούμενων δεκαετιών σήμα κατατεθέν αποτελούσαν τα μεγάλα βυτιοφόρα με τον τίτλο "Ο Αχόρταγος"
ή "Ο Φαταούλας" και άλλα παρόμοια... Σήμερα η ολοκλήρωση του αποχετευτικού εξαφάνισε μεν τα βυτιοφόρα όχι όμως και τους Αχόρταγους και τους Φαταούλες. Ειδικά εκεί κάτω στο λιμάνι και στην Ακτή Μιαούλη.
Και δεν είχαν καν τη στοιχειώδη ευγένεια να αφήσουν να περάσει ένας χρόνος από τη μέρα που τους πρόσφεραν το μεγάλο φιλέτο. Την απελευθέρωση της κρουαζιέρας. Ούτε καν να λήξει η επιστράτευση των ναυτικών που υποτίθεται ότι είναι οι παράλογοι που ζητούν πολλά! Σιγά μην εμπόδιζαν τέτοια ... ψιλοπράγματα το αδηφάγο εφοπλιστικό κεφάλαιο, ντόπιο και ξένο, από τις απαιτήσεις του να αυξάνει συνεχώς τα κέρδη του.
Και να πώς έχουν τα πράγματα. Σε πρώτη φάση πίεσαν για άρση του καμποτάζ. Και παρά τις διαμαρτυρίες των ναυτεργατών κατάφεραν να την επιβάλουν. Και θυμόμαστε βεβαίως όλοι τις επιθέσεις μέσω τηλεόρασης σε βάρος εκείνων που αγωνίζονταν να μην περάσει η ασυδοσία, πως τάχα και καλά ζημιώνουν την οικονομία του τόπου. Κι έκοβαν κι έραβαν μπρος στις κάμερες για τα πολλάααααααααα λεφτά που αφήνουν τα κρουαζιερόπλοια.
Η δεύτερη φάση άρχισε προχτές. Με την απόφαση της εταιρείας Λούης να κατεβάσει την ελληνική σημαία και να ανεβάσει ξένη. Και ας όψονται εκείνοι που φρόντισαν να απελευθερώσουν τα ξένα κρουαζιερόπλοια. Για να μπορεί τώρα η Λούης να λέει ότι δεν την συμφέρει πια να έχει ελληνική σημαία! αφού μπορεί και με ξένη να επισκέπτεται τα ελληνικά λιμάνια και να βγάζει και περισσότερα.
Βέβαια το παιγνίδι των αχόρταγων δε σταματά εδώ. Οι πιέσεις που ασκούνται είναι και πολλές και σε διάφορα επίπεδα. Αφενός πιέζουν για μείωση ακόμη περισσότερο της παρουσίας ελλήνων στα πληρώματα αλλά και επιδοτήσεις των ασφαλιστικών εισφορών και αφετέρου την πλήρη ασυδοσία για τα κρουαζιερόπλοια με ξένη σημαία με το πρόσχημα πως δεν τους κάνουν τα ελληνικά λιμάνια έτσι όπως είναι, δεν έχουν λέει ασφάλεια, δεν έχουν μόνιμες θέσεις και άλλα που πριν δεν τους ενοχλούσαν.
Έτσι, όπως διαβάζουμε στο Κέρδος:
http://www.kerdos.gr/default.aspx?id=1425565&nt=103
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, την ερχόμενη Τετάρτη έρχονται στην Ελλάδα εκπρόσωποι από 28 μεγάλες εταιρείες κρουαζιερόπλοιων για να συζητήσουν με κυβερνητικούς παράγοντες διάφορα θέματα της κρουαζιέρας.
Ένα από αυτά που τους καίνε είναι και το τέλος των 2,95 ευρώ για κάθε τουρίστα που φέρνουν!!!!!!!! Ναι. Όταν με 2,95 δεν πίνεις ούτε καφέ, οι εφοπλιστάδες της κρουαζιέρας το βρίσκουν υπερβολικό σαν ποσό για να χρησιμοποιούν τα λιμάνια μας και μάλιστα μόνο όταν χρησιμοποιούν και τον Πειραιά στα δρομόλόγιά τους. Ακόμη κι αυτό λοιπόν, το γελοίο ποσό, το θεωρούν αντικίνητρο.
Όπως αντικίνητρο θεωρούν να έχουν έλληνες στο πλήρωμα. Αντικίνητρο να πληρώνουν από την τσέπη τους το ΝΑΤ. Και γενικά αντικίνητρο οτιδήποτε περιορίζει τα τεράστια κέρδη τους.
Τι θέλουν λοιπόν και τι ζητάνε με λίγα λόγια:
1. Να πληρώσει και πάλι ο ελληνικός λαός τεράστια ποσά για να τους φτιάξει καλύτερα λιμάνια. Και αφού φτιαχτούν τα λιμάνια να έρθουν κινέζοι, φιλιππινέζοι, ... μογγολέζοι και να τα αγοράσουν! Τα λιμάνια τα πληρωμένα από τον ιδρώτα του ελληνικού λαού!
2. Κι ακόμη να έχουν στα καράβια τους κινέζους, φιλιππινέζους, ... μογγολέζους ναυτικούς... γιατί είναι φτηνότεροι! Και οι έλληνες ναυτικοί; Να αλλάξουν επάγγελμα. Ποιος νοιάζεται γι' αυτούς;
Βεβαίως την ίδια ώρα ας μην ξεχνάει κανείς ότι η απέναντι ακτή της Μεσογείου φλέγεται. Τουριστικοί προορισμοί όπως Μαρόκο, Τυνησία και βεβαίως Αίγυπτος, είναι το διάστημα αυτό κλειστοί. Το Αιγαίο και τα ελληνικά νησιά στις συνθήκες αυτές αποκτούν ξεχωριστή σημασία. Αλλά οι εφοπλιστές παριστάνουν πως δεν το αντιλαμβάνονται. Κι όχι μόνο δε βάζουν νερό στο κρασί τους αλλά αποθρασύνονται ακόμη περισσότερο. Ζητώντας και άλλα και άλλα για να κορέσουν την ακόρεστη δίψα τους για χρήμα!
Και είμαι πολύ περίεργη για τη στάση που θα κρατήσουν εκείνοι που πρέπει να προασπίσουν τα συμφέροντα της Ελλάδας. Αυτοί τουλάχιστον έχουν πάρει χαμπάρι τι γίνεται; Με όλους τους αχόρταγους και τους φαταούλες της γης; Και πως οι λαοί δεν είναι ηλίθιοι να τους ρουφάν το αίμα;
Ρωτάω γιατί έτοιμοι ήμασταν να στείλουμε λέει τα δικά μας φώτα εκεί κάτω στην Αίγυπτο. Και στο τσακ αναβλήθηκε το ταξίδι...
ΔΑΝΑΗ,TI NA ΓΡΑΨΩ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ,ΤΡΩΜΕ ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΚΑΙ ΑΝ ΜΙΛΗΣΗΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΣΕ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟ,ΟΤΙ ΔΗΔΕΝ ΤΑ ΒΑΖΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.ΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΝΑΥΤΙΚΟΣ.ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΑ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΜΕΡΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΤΡΕΞΙΜΟ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΠΕΤΑΩ ΓΙΑ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΣΤΟ Δ/Ξ ΣΕΡΙΦΟΣ(ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΠΛΩ ΑΠΟ ΡΟΤΕΡΝΤΑΜ ΓΙΑ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ)ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΤΕ ΡΟΥΧΑ-ΒΑΛΙΤΣΕΣ-ΒΙΒΛΙΑ ΟΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΤΟΥΝ.3 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ 10 ΜΕΡΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΠΗΓΑΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑΥΤΙΚΟΥΣ,ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΝΙΩΣΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ Δημήτρη, κοίτα να περάσεις καλά τις μέρες που μένουν με την οικογένειά σου κι άσε όλο τον άλλο κόσμο έξω και μακριά. Τα χάλια του δε φτιάχνονται μα έτσι ήταν πάντα... Γέμισε εσύ μπαταρίες με την αγάπη των δικών σου και όλα θα πάνε καλύτερα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι από μας πολλές ευχές για ΚΑΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ! Αν και με τα λιμάνια που διαβάζω καλά μου φαίνονται. Αλήθεια, υπάρχει ακόμη το "μπότλεκ" στο Ρότερνταμ;
Πρωτα σε ευχαριστω για τις ευχες σου,οσο για το μποτλεκ ναι υπαρχει,ξεμπαρκαρησα απο το ροτερνταμ τον οκτοβρη και επηδη πουλιοταν το καραβι πηγαμε για ψωνια.Αν θυμασαι υπηρχαν δυο η' τρια σε ολο το λιμανι.Τωρα υπαρχει μονο ενα και εχει μονο τα απαραιτητα για τους ναυτικους.Δουλευει πολυ πλεον με καταλογους μεσα απο τα πλοια ο klevenberg και το sanny.To καλο νεο για μενα ηταν οτι με ειδοποιησαν σημερα το πρωι οτι το καραβι αλαξε πορεια για χιουστον και θα φυγω 14,δεν σου κρυβω οτι ειχα ψιλοφοβηθει την νεα υορκη,ειχε -25 και συνεχεια 8-9 μποφορ καιρο.Θα κουραστω λιγο παραπανω στο αεροπλανο αλλα καλλιτερα δεν ηθελα να πεσω σε καιρους και με το βαπορι αδειο(θα ξεφορτωση).45αρι κκορεατικο και αδειο ειναι δραμα.Θα εχω και παρεα μαζι μου εναν ανθυποπλοιαρχο πιτσιρικα και ετσι θα εχω και καποιον να μιλαω.
ΑπάντησηΔιαγραφή