ΠΕΜΕΝ - ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ - ΠΕΕΜΑΓΕΝ – ΠΕΠΡΝ – ΠΕΣ/ΝΑΤ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΕΡΓΩΝ ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΩΝ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΑΕΝ
http://www.pemen.gr/deltia/anak/anaksyskepsi2February.2011.doc
ΑΝΕΡΓΟΙ ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΕΣ, πάρτε ΟΛΟΙ μέρος
στη ΣΥΣΚΕΨΗ που θα γίνει την ΠΕΜΠΤΗ
10 ΦΛΕΒΑΡΗ στις 11 το πρωί
στα γραφεία της ΠΕΜΕΝ (Μπουμπουλίνας 21)
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΚΑΛΕΣΜΑ
Συνάδελφοι ναυτεργάτες όλων των ειδικοτήτων,
Μετά τη μαζική σύσκεψη που πραγματοποιήσαμε στις 27 Γενάρη, ακολούθησε παρέμβαση στο ΓΕΝΕ όπου μεταξύ άλλων απαιτήσαμε:
• Άμεση σύγκλιση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΓΕΝΕ, η πλειοψηφία του να αποτελείται από εκπροσώπους των αντιπροσωπευτικών ναυτεργατικών ενώσεων.
• Κάθε μήνα συγκέντρωση όλων των CREW LIST των πλοίων στο ΓΕΝΕ. Δεν μπορεί η ανεργία να «χτυπά» κόκκινο και να υπάρχουν ελλείψεις και παραβιάσεις των οργανικών συνθέσεων σε όλες τις κατηγορίες των πλοίων.
• Χτύπημα της μεσιτείας και του δουλεμπορίου.
Aναδεικνύοντας την διαρκή ολομέτωπη επίθεση που μας κήρυξαν Κυβέρνηση – Εφοπλιστές – ΕΕ, συνεχίζουμε τις πολύμορφες αγωνιστικές κινητοποιήσεις και καλούμε όλους τους Ναυτεργάτες στη σύσκεψη στις 10 Φλεβάρη στα γραφεία της ΠΕΜΕΝ στις 11 π.μ. και παρέμβαση στο ΓΕΝΕ, απαιτώντας ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΝ ΔΟΥΛΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΦΟΠΛΙΣΤΩΝ.
Ταυτόχρονα, στις 10 Φλεβάρη, μέρα ολοήμερης κινητοποίησης για το ταξικό κίνημα, συμμετέχουμε μαζικά στη συγκέντρωση – συλλαλητήριο στην πλατεία Κοραή, στις 6.30 το απόγευμα που αποφάσισε η Εκτελεστική Γραμματεία του ΠΑΜΕ. Καμία αυταπάτη, καμιά αναμονή. Τα μέτρα δεν είναι προσωρινά, έρχονται αλλεπάλληλα πακέτα μέτρων. Οι ναυτεργάτες σφυρηλατώντας την ταξική ενότητα με τους εργαζόμενους, τα λαϊκά στρώματα, επιβάλλεται από τις ίδιες τις εξελίξεις, να δώσουμε αποφασιστική απάντηση στην κυβέρνηση και το κεφάλαιο με την ΑΠΕΡΓΙΑ στις 23 Φλεβάρη.
► ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΙΝΕΙ ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΟΣ Ο ΔΙΩΓΜΟΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 4.500 ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΩΝ ΜΕ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ, ΚΥΡΙΩΣ ΤΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ. Το σχέδιο Νόμου που κατατέθηκε στις 26/01/2011, με τίτλο «Σύσταση Αρχηγείου Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής και άλλες διατάξεις», στο άρθρο 20, προβλέπεται η συντριβή του συνόλου των δικαιωμάτων των ναυτεργατών, διογκώνοντας την ανεργία, επιβάλλοντας το καθεστώς του εργασιακού μεσαίωνα. Μετά τα ποντοπόρα, την άρση του Cabotage στα Τουριστικά εξελίσσεται και στην Ακτοπλοΐα, με την κατάργηση του 10μηνου δρομολόγησης και στελέχωσης των ακτοπλοϊκών πλοίων με ναυτεργάτες χωρίς συγκροτημένα δικαιώματα, διαλύοντας το ακτοπλοϊκό συγκοινωνιακό δίκτυο.
Επίσης αποκαλύπτει τα σχέδια της κυβέρνησης για την διάλυση του Λιμενικού Σώματος και ενσωμάτωσής του όπως και τα πλοία σε όλες τις κατηγορίες, στα τυχοδιωκτικά σχέδια του ΝΑΤΟ, της ΕΕ (άρθρο 5). Μέρος ενός ολοκληρωμένου σχεδίου εξελίσσεται με εφιαλτικές επιπτώσεις για την εκχώρηση των κυριαρχικών δικαιωμάτων της χώρας.
► ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΙΝΕΙ ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΗ η επίθεση της κυβέρνησης κατά των ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, με την εφαρμογή των επιχειρησιακών συμβάσεων.
► ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΙΝΕΙ ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΗ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΙΑΛΥΣΗΣ ΤΟΥ ΝΑΤ – ΚΑΑΝ και του ΟΙΚΟΥ ΝΑΥΤΟΥ. Στο στόχαστρο ξαναμπαίνουν και οι συντάξεις. Στοχοποιούνται οι επικουρικές, ενώ η τοποθέτηση του υπουργού Εργασίας στη Βουλή, όπου παρουσιάστηκαν οι αναλογιστικές μελέτες για τα ταμεία κύριας ασφάλισης, προεξοφλούν ότι μετά από το 2015 το κράτος θα χρηματοδοτεί μόνο τη βασική σύνταξη και αυτή για 12 μήνες και όχι για 14. Που σημαίνει ότι η περικοπή της 13ης και 14ης σύνταξης είναι το πρώτο βήμα για την οριστική κατάργησή τους στο άμεσο μέλλον, ενώ ετοιμάζουν και περικοπές στην ήδη πενιχρή σύνταξη της συντριπτικής πλειοψηφίας των εργαζομένων και συνταξιούχων
► ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΙΝΕΙ ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΗ Η ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. Αυτό που βιώνουν οι πρωτοετείς σπουδαστές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού (ΑΕΝ) που περιπλανώνται για εύρεση εργασίας προκειμένου να πραγματοποιήσουν τα εκπαιδευτικά τους ταξίδια. Κανένας σχεδιασμός δεν γίνεται ανά σχολή και συνολικά στο ΥΕΝ για την άμεση εξασφάλιση θέσεων εργασίας, κανένας σχεδιασμός στους απόφοιτους Μηχανικούς – Πλοιάρχους, κανένας σχεδιασμός στο ΚΕΣΕΝ.
Συνάδελφοι ναυτεργάτες,
Δεν μπορεί να υπάρχει αξίωση για καλύτερους όρους ζωής της εργατικής οικογένειας χωρίς αυτή να συνοδεύεται με μαζικό απεγκλωβισμό από τα κόμματα της πλουτοκρατίας και από τους συνδικαλιστικούς φορείς τους.
Η δικαίωσή μας θα κριθεί με πολύμορφες ταξικές μάχες και σ' αυτές εντάσσονται οι κινητοποιήσεις μας στις 10 Φλεβάρη και η απεργία στις 23 Φλεβάρη.
Παίρνοντας υπόψη ότι η πρώτη βασική παραγωγική δύναμη της κοινωνίας, είναι η εργατική δύναμη, ο εργαζόμενος άνθρωπος που επιβάλλεται να εργαστεί και να ζήσει σε ανθρώπινες συνθήκες, να διεκδικήσει τον κοινωνικό πλούτο που παράγει και του ανήκει.
Ευρωπαϊκή Ένωση – ΝΑΤΟ και άλλοι ιμπεριαλιστικοί οργανισμοί μας λεηλατούν τους φυσικούς πόρους και καταστρέφουν τους εργαζόμενους, τους ναυτεργάτες.
Ο αγώνας είναι αντιϊμπεριαλιστικός – αντιμονοπωλιακός προς όφελος των ναυτεργατών, των εργαζομένων, του εργαζόμενου λαού.
Πειραιάς 02 Φλεβάρη 2011
παροτι τις τελευταιες μερες πριν μπαρκαρω δεν πολυβγαινω θα παω αυριο στην συσκεψη.Ακομα θελω να σου πω οτι διαβασα οτι πριν λιγο πιασανε πειρατες στην σομαλια το 300αρι irinesl με 22 πληρωμα 7 ελληνες με ελληνικη σημαια.Ναι τα ειχαμε πει οσο συνεχιζετε η πεινα στην περιοχη τοσο θα αυξανονται τα κρουσματα και δεν θα μπορουσαν να την γλιτωνουν τα ελλεηνικα καραβια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔαναη θα μου επετρεψεις να περιγραψω την σημερινη εκδηλωση των ανεργων ναυτεργατων στον πειραια,ειχε παλι σχετικα αρκετο κοσμο η συσκεψη ανεργων ναυτεργατων,το παρον εδωσαν οι προεδροι των σωματειων ΠΕΜΕΝ-ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ-ΜΑΓΕΙΡΩΝ Ε.Ν-ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ Ε.Ν-ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ ΡΥΜΟΥΛΚΩΝ-ΕΚΠ-ΟΓΕ.Στις ομιλιες τονιστηκαν παλι τα προβληματα των ναυτεργατων και η υποβαθμισμενη λειτουργια του ΓΕΝΕ.Επισης εγινε αναφορα στο ΠΔ που υπογραφτηκε χτες και επαιξε σε ολα τα σαιτ με ναυτιλιακα και αφορα την αποφαση που εγινε νομος πλεον που επιτρεπει σε οποιονδηποτε πλοιαρχο Α' ταξεως απο ολες τις χωρες της ΕΕ να μπορει να πλοιαρχευει σε οποιοδηποτε πλοιο με ελληνικη σημαια.Αυτο ηταν ενα υσχιρο χαστουκη στην ΠΕΠΕΝ και στην ΠΝΟ που ειναι πλοιαρχοκρατουμενες και νομιζαν οτι οτι και να γινει στην ναυτιλια αυτοι παντα θα ειναι στις γεφυρες των πλοιων.Τελος θελω να σημειωσω οτι ηταν η πρωτη φορα που εξω απο την ΠΕΜΕΝ(απεναντι στον ΧΟΝΤΟ) υπηρχε μικρη δυναμη αστυνομιας που συνοδευσε την πορεια μεχρι το ΓΕΝΕ.Τελος να πω οτι μετα το τελος της πορειας και στην επιστροφη στην ΠΕΜΕΝ υπηρχε ζεστη φασολαδα και ρεγγα για ολους τους ναυτεργατες που ελαβαν μερος.
ΑπάντησηΔιαγραφή