Με έκπληξη τεράστια άκουσα προχτές ότι η ναυτιλιακή εταιρεία Μπλου Σταρ στράφηκε κατά των απεργών ναυτεργατών και ζήτησε να κηρυχθεί παράνομη η απεργία τους. Τάχα και καλά πως ταλαιπωρούνται οι επιβάτες...
Από την απεργία;
Και μάλιστα την προκηρυγμένη από μέρες;
http://www.nooz.gr/greece/entasi-sto-limani-tou-peiraia-apo-meli-tou-pame
Και η Μπλου Σταρ είναι που νοιάζεται για μας τους επιβάτες;
Το γιατί ρωτώ και γιατί εξεπλάγην μπορεί κανείς να το καταλάβει αν διαβάσει μια παλιότερη ανάρτησή μου (προ δύο ετών) και που αφορά ακριβώς την Μπλου Σταρ:
http://educandus.blogspot.com/2008/09/blog-post_23.html
την εταιρεία που μονοπωλιακά εξυπηρετεί το αγαπημένο μου νησί, την Αστυπάλαια.
Και που η ταλαιπωρία που υπέστην τα τελευταία χρόνια με τα καράβια με ανάγκασε να σταματήσω να την επισκέπτομαι.
Τόσο απλά.
Κι έρχεται τώρα η Μπλου Σταρ και καμώνεται πως νοιάζεται για μας τους επιβάτες;
Μα όταν εγώ ως πολίτης νομίμως απευθύνθηκα στις αρχές κι εκείνες με τη σειρά τους στην Μπλου Σταρ, δεν κατάφερε να κάνει τίποτε απολύτως για να λύσει το πρόβλημα. Και συγκεκριμένα την αδυναμία της εταιρείας να μεταφέρει κατευθείαν από την Αστυπάλαια τους επιβάτες στον Πειραιά σε περιόδους αιχμής. Με αποτέλεσμα να αναγκαζόμαστε να κόβουμε το ταξίδι στα δυο και να πληρώνουμε διπλά εισιτήρια και φυσικά διπλή και η ταλαιπωρία...
Και σε τι ώρες... Να παίρνεις καράβι από Αστυπάλαια στις 5 το πρωί. Να φτάνεις Νάξο κατά τις 9 και να περιμένεις εκεί άλλο καράβι να μπεις για να πας στον Πειραιά. Ενώ την ίδια ώρα η Μπλου Σταρ που μας ξεφόρτωνε, φόρτωνε άλλους επιβάτες από Νάξο για Πειραιά!!!
Τι μου απάντησε λοιπόν τότε η Μπλου Σταρ; Με λίγα λόγια πως δε βλέπει πουθενά πρόβλημα αφού μπορώ να εξυπηρετηθώ μέσω των νησιών των Κυκλάδων επιβιβαζόμενη σε άλλο πλοίο!!! Κι αφού υπάρχει η δυνατότητα να κόψω μήνες πριν εισιτήριο... τονίζοντας πως τα πλάνα κρατήσεών της ανοίγουν από 1η Νοέμβρη. Δηλαδή αν θέλει κάποιος να πάει Αστυπάλαια τον Αύγουστο, να το φροντίσει από το χειμώνα...
Και τώρα; Η Μπλου Σταρ θέλει να μας πείσει ότι νοιάζεται για την ταλαιπωρία των επιβατών;
"Με ιδιαίτερα σκληρή ανακοίνωση η Attica Group επισημαίνει τα εξής: «Σε συνέχεια των σημερινών θλιβερών γεγονότων στο λιμάνι του Πειραιά λόγω της παράνομης κατάληψης των πλοίων μας από οπαδούς του «ΠΑΜΕ», η BLUE STAR FERRIES επιθυμεί να ζητήσει συγγνώμη από το επιβατικό κοινό για την ταλαιπωρία που υπέστη στην προσπάθειά του να ταξιδέψει σήμερα με τα πλοία της εταιρείας. Η εταιρεία τονίζει ότι βρέθηκε σε πραγματική αδυναμία να εκτελέσει κανονικά τα πρωινά προγραμματισμένα δρομολόγιά της παρά το γεγονός ότι κανένα μέλος των πληρωμάτων των πλοίων της δεν απεργεί και οι ναυτικοί μας είναι όλοι στη θέση τους έχοντας τα πλοία πλήρως και νομίμως στελεχωμένα και έτοιμα προς απόπλου. Επιπλέον βάση του ν. 2932/01 η εταιρεία έχει υποχρέωση να εκτελέσει κανονικά τα δρομολόγιά της εφόσον δεν συντρέχει λόγος μη εκτέλεσής τους. Βεβαίως η διασφάλιση της απρόσκοπτης εκτέλεσης συγκοινωνιών δεν είναι της αρμοδιότητας των ακτοπλοϊκών εταιρειών.
Μετά λύπης ακούμε όμως σε ραδιοφωνικές δηλώσεις τους αρμοδίους του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη διά στόματος του ΓΓ Ασφάλειας Ναυσιπλοΐας κ. Χριστόπουλου να εγκαλούν τις εταιρείες ακριβώς επειδή σέβονται τους νόμους.
Είναι επιπλέον ενδεικτικό του τρόπου που αντιμετωπίζει το Υπουργείο την κατάσταση, ότι ο ίδιος ΓΓ δήλωσε ότι οι καταληψίες «περιφρουρούν» την απεργία τους, αν και του είχαν κοινοποιηθεί οι δικαστικές αποφάσεις που την είχαν απαγορεύσει ως παράνομη. Ταυτόχρονα δήλωσε ότι αδυνατεί να διαφυλάξει την ασφάλεια του λιμένα χωρίς ταυτόχρονα να δηλώσει την παραίτησή του, επιβεβαιώνοντας αυτό που δυστυχώς γνωρίζουν όλοι ότι τα μέτρα του Κώδικα ISPS ουδόλως εφαρμόζονται στο λιμάνι του Πειραιά. Είμαστε βέβαιοι ότι η δήλωση αυτή θα εκτιμηθεί από τα αρμόδια όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, εκτός βεβαίως αν η ΟΛΠ ΑΕ διαψεύσει τον κ. Γενικό Γραμματέα.
Θα θέλαμε οι υπεύθυνοι να έχουν την ευθιξία να παραιτούνται όταν δεν στέκονται στο ύψος των ευθυνών που οι ίδιοι έχουν αναλάβει. Τέλος και για να αποφεύγεται η ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού, θα θέλαμε να ενημερωθούμε αν για άδεια απόπλου θα πρέπει στο εξής να ζητάμε άδεια από το ΠΑΜΕ και όχι από όσους έως σήμερα νομίζαμε ότι είναι οι αρμόδιοι.
Από την πλευρά μας ζητούμε για μία ακόμη φορά συγγνώμη από τους επιβάτες μας που μας τιμούν με την προτίμησή τους και ανακοινώνουμε ότι ήδη έχουν επιστραφεί οι ναύλοι εισιτηρίων για τα δρομολόγια που δεν εκτελέστηκαν. Όσοι επιβάτες δεν έχουν ακόμη επιστρέψει τα εισιτήριά τους ή επιθυμούν να τροποποιήσουν τις ημερομηνίες ταξιδίου παρακαλούνται να επικοινωνήσουν με την εταιρεία."
Όχι! Η κάθε ακτοπλοϊκή εταιρεία νοιάζεται μόνο για τα κέρδη της. Κι αδιαφορεί και για τους ναυτεργάτες που θα χάσουν τις θέσεις εργασίας τους με την άρση του καμποτάζ αλλά και για τους επιβάτες που ταλαιπωρούνται από τις επιλογές των εφοπλιστών.
Και το κερασάκι στην τούρτα εκείνης της αλληλογραφίας; Το σημείωμα εμπιστευτικότητας!!! Με το οποίο η Μπλου Σταρ απαγόρευε τη διανομή ή αντιγραφή του μηνύματος και μάλιστα αυστηρά! Γιατί παρακαλώ; Για να μη μαθευτεί προς τα έξω αυτή η απαράδεκτη κατάσταση;
Φυσικά την απάντηση την έχω. Αριθμός πρωτ. 3323.1.1/66/08 από το τότε υπουργείο εμπορικής ναυτιλίας Αιγαίου και νησιωτικής πολιτικής και με ημερομηνία 8/10/2008 και υπογραφή του πλοιάρχου ΛΣ κ. Χονδρονάσιου Α.
Και θα την καταθέσω όπου χρειάζεται προς απόδειξη των λεγομένων μου αν κι εφόσον χρειαστεί. Και ειδικά στις ναυτεργατικές οργανώσεις που τόσο άδικα τώρα κατηγορούνται πως δήθεν με τη μία μέρα της απεργίας τους ταλαιπώρησαν τους επιβάτες. Ενώ η πραγματική ταλαιπωρία έχει άλλους υπαίτιους και είναι χρόνια και διαρκής.
Ταλαιπωρία που γίνεται τώρα και εμπαιγμός. Διαβάζοντας εκείνο το ΣΥΓΝΩΜΗ προς τους επιβάτες... Ένα συγνώμη που χρησιμοποιείται ως στάχτη στα μάτια των απληροφόρητων. Και που δεν ξέρουν το αληθινό πρόσωπο που θα αντιμετωπίσουν αν τολμήσουν ποτέ να διαμαρτυρηθούν σε ναυτιλιακή εταιρεία. Ας μην περιμένουν τότε κανένα ΣΥΓΝΩΜΗ. Γιατί κι εγώ κανένα ΣΥΓΝΩΜΗ δεν έλαβα στο εμπιστευτικό μήνυμα... Έστω και για λόγους σαβουάρ βιβρ. Έστω και για τους τύπους... Πώς λοιπόν να μη θεωρήσω ως πολίτης εμπαιγμό το ΣΥΓΝΩΜΗ το τωρινό; Πώς να μην το εκλάβω ως υποκρισία;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Welcome onboard! Αφήστε μας το μήνυμά σας και θα προσπαθήσουμε να σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό. Εκτός αν αλλού αρμενίζουμε... Οπότε κουράγιο μέχρι να καταπλεύσουμε και πάλι στο λιμάνι...