ΠΕΜΕΝ ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ
ΟΛΟΙ στην νέα 48ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ
έως τις 06.00 της Τρίτης 30/11/2010
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Με νέα, τρίτη κατά σειρά, 48ωρη Απεργία (μέχρι την Τρίτη 30/11/2010 έως τις 06.00) συνεχίζουν τον αγώνα τους οι ναυτεργάτες, με αποφασιστικότητα και μαχητικότητα .
Στο πλευρό τους έμπρακτα βρίσκονται και εκφράζουν την αλληλεγγύη τους δεκάδες ταξικά σωματεία και φορείς που συσπειρώνονται στις γραμμές του ΠΑΜΕ και του αγωνιστικού λαϊκού κινήματος.
Εκατοντάδες εργαζόμενοι και εργαζόμενες, νέοι και νέες που με την καθημερινή παρουσία τους στα λιμάνια, στο πλευρό των ναυτεργατών, μαζί με αυτούς δίνουν απάντηση στις συκοφαντίες, τις προβακάτσιες, τα ψεύδη και τις επιθέσεις των εφοπλιστών, της κυβέρνησης και των μηχανισμών υπονόμευσης του απεργιακού αγώνα.
Ομολογημένος στόχος των εφοπλιστών που στηρίζονται από την κυβέρνηση, την Ευρωπαϊκή Ένωση και τα κόμματα του Ευρωμονόδρομου, είναι, αξιοποιώντας την κρίση που οι ίδιοι δημιούργησαν μέσα από την πολύχρονη συσσώρευση πλούτου:
Να προχωρήσουν την ισοπέδωση όσων εργασιακών, μισθολογικών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων έχουν κατακτήσει οι ναυτεργάτες με σκληρούς αγώνες.
Να οδηγήσουν στον άμεσο, μαζικό διωγμό από τα πλοία των ναυτεργατών με συγκροτημένα δικαιώματα αντικαθιστώντας τους με χαμηλόμισθους, ανασφάλιστους, χωρίς κανένα δικαίωμα ναυτεργάτες.
Να συνεχίσουν να θησαυρίζουν ξεζουμίζοντας τους ναυτεργάτες στα πλοία και όλους τους εργαζόμενους, τα λαϊκά στρώματα, τους κατοίκους των νησιών που είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούν τα πλοία που είναι στα χέρια των εφοπλιστών.
Γι’αυτό οι εφοπλιστές, η κυβέρνηση, οι μηχανισμοί τους και τα Μ.Μ.Ε. που έχουν στην κατοχή τους επιτίθενται με ψεύδη, συκοφαντίες, προβοκάτσιες και απειλές ενάντια στους ναυτεργάτες.
Είναι μέρος της επίθεσης που εκτελείται ενάντια σ’ όλους τους εργαζόμενους, τους συνταξιούχους, τους νέους και τις νέες, του φτωχούς αγρότες, τους αυτοαπασχολούμενους και τους μικρούς ΕΒΕ με στόχο να συνεχίσουν την κυριαρχία τους και την αύξηση των κερδών του κεφαλαίου.
Για το σκοπό αυτό στήνουν και τους μηχανισμούς υπονόμευσης της απεργίας των ναυτεργατών, όπως κάνουν σε όλους τους αγώνες των εργαζομένων, όπως έκαναν και χθες (26/11/2010) στην Κρήτη που με την βία φόρτωσαν τα πλοία και ανεπιτυχώς προσπάθησαν να σπάσουν την απεργία των ναυτεργατών.
Στους μηχανισμούς αυτούς εκτός από τους κρατικούς και παρακρατικούς μηχανισμούς πρωταγωνιστικό ρόλο σε συνεννόηση και συνεργασία με τους εφοπλιστές παίζουν οι μεγαλοεξαγωγείς αγροτικών - κηπευτικών προϊόντων που ταυτόχρονα είναι και στελέχη του ΠΑΣΟΚ, αυτοί που ξεζουμίζουν τους φτωχούς αγρότες, οι ίδιοι που τους ξεριζώνουν από τα χωράφια τους και προσπαθούν να τους παραπλανήσουν και να τους στρέψουν ενάντια στους απεργούς ναυτεργάτες.
Για την οργάνωση αυτών των επιθέσεων και των προβοκατόρικων ενεργειών, οργανωτικό, συντονιστικό ρόλο έπαιξαν κυβερνητικά στελέχη αναλαμβάνοντας τεράστιες ευθύνες.
Είναι γελασμένοι όσοι πιστεύουν ότι θα μπορέσουν να κάμψουν τους αγώνες των ναυτεργατών, των εργαζομένων όσες προβοκάτσιες και αν στήσουν, όσες επιθέσεις και αν κάνουν, το αντίθετο, αυτά αποτελούν πρόσθετο λόγο για την συνέχιση με μεγαλύτερη αποφασιστικότητα και μαχητικότητα της απεργίας.
Οι ναυτεργάτες με την συμπαράσταση όλων των εργαζομένων, των φτωχών – λαϊκών στρωμάτων, της νεολαίας, συντονίζουν τους αγώνες τους και θα συνεχίσουν για να αποκρούσουν την βάρβαρη αντιλαϊκή πολιτική και να την ανατρέψουν.
ΟΛΟΙ στην νέα 48ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ
έως τις 06.00 της Τρίτης 30/11/2010
ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΝΩΣΕΩΝ
• ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
• ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΩΤΕΡΩΝ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ ΜΗΧΑΝΗΣ Ε.Ν. « Ο ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ»
Πειραιάς 27 Νοέμβρη 2010
__________________________________
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΩΝ ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΩΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ:
http://www2.rizospastis.gr/page.do?publDate=28/11/2010&id=12857&pageNo=21&direction=1
Και παραθέτουμε χαρακτηριστικό απόσπασμα:
Πετιούνται στην ανεργία 4.500 ναυτεργάτες
Ακριβώς επειδή ο αγώνας των ναυτεργατών περικλείει αυτή την τεράστια δυναμική, οι εφοπλιστές μέσω του Απ. Βεντούρη επιδόθηκαν στην άθλια κατασυκοφάντησή τους, φτάνοντας να τους χαρακτηρίσουν διαστρεβλώνοντας την πραγματικότητα και με ψευδή στοιχεία ως και πανάκριβα αμειβόμενους!
Διαστρέφουν σκόπιμα την πραγματικότητα. Γιατί ο «μεγάλος μισθός» για τον οποίο μιλούν είναι ο ελάχιστος για έναν εργάτη που, για παράδειγμα, δουλεύει και ζει 24 ώρες μέσα στο καράβι, χωρίς να ξέρει αν θα βγει ζωντανός, δουλεύει Κυριακές και αργίες, κοιμάται και ξυπνά στη θάλασσα, δεν έχει άδεια το καλοκαίρι, φεύγει όταν γεννιέται το παιδί του και μπορεί να γυρίσει όταν έχει ξεκινήσει να πηγαίνει στον παιδικό σταθμό, αν αρρωστήσει - από μία ίωση μέχρι κάτι πολύ σοβαρό - πρέπει να πιάσει λιμάνι για να τον δει γιατρός στο νοσοκομείο.
Με την επιχείρηση αυτή, οι εφοπλιστές θέλουν να αποκρύψουν ότι αν ικανοποιηθούν οι αξιώσεις τους, την ίδια στιγμή θα βρεθούν στην ανεργία σε πρώτη δόση 4.500 ναυτεργάτες, αυτοί με τις ειδικότητες των γενικών υπηρεσιών στα πλοία και έπεται συνέχεια. Οτι τα όσα δραματικά έχουν ήδη βιώσει οι εργαζόμενοι της χώρας σε ό,τι αφορά την ακτοπλοΐα, με τα πανάκριβα εισιτήρια, τα ταξίδια «Οδύσσεια» με τον ανεπαρκή ακτοπλοϊκό στόλο και τα υπέργηρα στην πλειοψηφία τους και υποσυντήρητα ακτοπλοϊκά πλοία ήταν ένα απλό δείγμα για τον εφιάλτη που θα ακολουθήσει.
Τι ακριβώς αξιώνουν οι εφοπλιστές το δείχνει καταρχήν το υπόμνημα που απέστειλε ο Απ. Βεντούρης στις 15 Οκτώβρη, στο υπουργείο:
«Επανεξέταση της δεκάμηνης υποχρεωτικής απασχόλησης πληρωμάτων και εξέταση νομοθέτησης συστήματος επιδότησης των εισφορών προς ΝΑΤ (εργαζομένων - πλοιοκτητών) κατά τα πρότυπα των ελληνικών κρουαζιεροπλοίων και νομοθέτηση συστήματος εταιρικού ναυτολογίου για τις πλοιοκτήτριες εταιρείες δρομολογιακών πλοίων (ελεύθερα και επιδοτούμενα)».Που σημαίνει:
Τέλος στην υποχρεωτική δεκάμηνη ναυτολόγηση των ναυτεργατών, επιδότηση των εφοπλιστών για τις ασφαλιστικές τους εισφορές και οι ναυτεργάτες θα είναι περιφερόμενοι από το ένα καράβι της εταιρείας στο άλλο.
«Δυνατότητα παράλληλης εποχικής δρομολόγησης και στελέχωσης πλοίου (Ro-Ro - ταχύπλοο - συμβατικό) κατ' ελάχιστον για 4 μήνες ετησίως σε γραμμές που εξυπηρετούνται από άλλα πλοία της αυτής διαχειρίσεως επί 10μηνης λειτουργίας». Δηλαδή, να δρομολογούν εποχιακά τα πλοία τους.
«Δυνατότητα 5μηνης δρομολόγησης ταχυπλόων πλοίων ετησίως με ισόχρονη στελέχωσή τους». Σήμερα, η υποχρεωτική δρομολόγηση των ταχύπλοων είναι 7 μήνες.
«Τροποποίηση του ΠΔ 177/74 περί οργανικών συνθέσεων με την εφαρμογή συστήματος safe manning για τα επιβατηγά πλοία υπό ελληνική σημαία κατά τα διεθνή πρότυπα». Η οργανική σύνθεση, δηλαδή, των ακτοπλοϊκών πλοίων να μειωθεί κατά δύο τρίτα, που σημαίνει ότι αυτόματα 4.500 ναυτεργάτες θα πεταχτούν την ανεργία. Οι όποιες ανάγκες από εκεί και πέρα των πλοίων να καλύπτονται από ναυτεργάτες χαμηλόμισθους ανασφάλιστους, με ό,τι σημαίνει αυτό για την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής.
«Ανάληψη από το κράτος πληρωμής των ποσών που προκύπτουν από την εφαρμογή των υποχρεωτικών εκπτώσεων για τις γραμμές που δε λειτουργούν βάσει συμβάσεων δημόσιας υπηρεσίας». Οι υποχρεωτικές εκπτώσεις αφορούν συνταξιούχους, ΑμΕΑ κλπ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Welcome onboard! Αφήστε μας το μήνυμά σας και θα προσπαθήσουμε να σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό. Εκτός αν αλλού αρμενίζουμε... Οπότε κουράγιο μέχρι να καταπλεύσουμε και πάλι στο λιμάνι...