Ως προς τα 80άρια δημοσιεύουμε από το σάιτ του υπουργείου το κάτωθι:
https://www.yen.gr/documents/20182/49127/%CE%A7%CE%9F%CE%A1%CE%97%CE%93%CE%97%CE%A3%CE%97+%CE%A0%CE%99%CE%A3%CE%A4%CE%9F%CE%A0%CE%9F%CE%99%CE%97%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%A5+TANKER+SAFETY+_BASIC_.pdf/e6ebd8f4-9756-48d8-8384-3ab43b2d9ebd
Και ελπίζουμε να ξέρουν μαθηματικά δημοτικού οι κύριοι που μας εγκαλούν σε απολογία.
Όσο για την αδιαφάνεια, ελπίζουμε να ξέρουν ανάγνωση και να διαβάσουν αυτά που καταγγέλλουν και οι μετεκπαιδευόμενοι μηχανικοί στο ΚΕΣΕΝ:
Οι μετεκπαιδευόμενοι Μηχανικοί στο ΚΕΣΕΝ πραγματοποίησαν στις 9 Μάη τη Γενική Συνέλευση, αναδεικνύοντας τα προβλήματα που διατηρούνται και είναι αποτέλεσμα της αντιλαϊκής πολιτικής που περιλαμβάνει και την διαρκή υποχρηματοδότηση της δημόσιας ναυτικής εκπαίδευσης και των αδιαφανών διαδικασιών και χρήσεων των κονδυλίων του Κεφαλαίου Ναυτικής Εκπαίδευσης υποβάθμισης, που προκαλεί η αντιλαϊκή πολιτική με αποτέλεσμα να βρίσκουν έδαφος τα τρωκτικά της ιδιωτικής εκπαίδευσης και παραπαιδείας.
Είναι χαρακτηριστικό οι αδιαφανείς διαδικασίες στις χρήσεις κονδυλίων που συνεχίζονται στο Κεφάλαιο Ναυτικής Εκπαίδευση, όπου έχει να γίνει ισολογισμός από το 2003.
Με την διατήρηση και εφαρμογή του Π.Δ 103/2014 που καθορίζει μόνο 14 θέσεις εργασίας για μόνιμους εκπαιδευτικούς σε ΚΕΣΕΝ και στη σχολή Σωστικών στον Ασπρόπυργο, με αποτέλεσμα η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών να είναι ωρομίσθιοι (11 σε σύνολο 16) με πενιχρούς μισθούς όπως και οι ναυτοδιδάσκαλοι που είναι υπό εξαφάνιση και με τον ν.4504/2017 (άρθρο 137, παρ.4αα) μπαίνουν πρόσθετα εμπόδια προβλέποντας «πτυχίο ή δίπλωμα ναυτικής σχολής τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ή ισότιμο της αλλοδαπής» βάζοντας διαχωριστικές γραμμές μεταξύ των Μηχανικών.
Συνεχίζεται η απαξίωση και η μη χρήση των εργαστηριακών υποδομών, που αντί να εκσυγχρονιστούν και να συμβάλουν στην μετεκπαίδευση, έχουν μετατραπεί σε αίθουσες θεωρητικής διδασκαλίας.
Με βάση τα αποτελέσματα των εξεταστικών περιόδων και τον αυξημένο αριθμό αποτυχόντων βρίσκει έδαφος η παραπαιδεία των ιδιωτικών φροντιστηρίων, ενώ διευρύνεται η χρήση των φωτοτυπημένων σημειώσεων που επιβαρύνουν οικονομικά τους μετεκπαιδευόμενους.
Παραμένει το πρόβλημα με το περιορισμό των μαθημάτων σε εμβόλιμες εξεταστικές, που για να συμμετέχεις με το νέο κανονισμό πρέπει να έχεις ολοκληρώσει όλους τους κύκλους μαθημάτων και με βάση το ωρολογιακό πρόγραμμα δεν πραγματοποιούνται σε όλους τους κύκλους εμβόλιμες εξεταστικές.
Η Γενική Συνέλευση αποφάσισε και ζητάει την άμεση συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Ναυτιλίας για επίλυση των οξυμμένων προβλημάτων μας.
Διεκδικούμε:
1. Αλλαγή του Κανονισμού Σπουδών του ΚΕΣΕΝ και του συστήματος αξιολόγησης και απουσιών των μετεκπαιδευόμενων, όπως απουσίες που γίνονται για υπηρεσιακούς λόγους πχ. ΥΝΜ, ΑΝΥΕ κ.ά
2. Άμεση φοίτηση όλων των συναδέλφων με τη δημιουργία νέων τμημάτων μέχρι 25 άτομα και η Υπηρεσία Ναυτικών Μητρώων υπηρεσιακά να ενημερώνει το ΚΕΣΕΝ για τα αποτελέσματα των εξετάσεων των συναδέλφων από την ΑΝΥΕ όπως και η αιτιολόγηση με νομολογία τυχόν απόρριψης.
3.Αναβάθμιση της Μετεκπαίδευσης με αλλαγή της διδασκόμενης ύλης και την πραγματοποίηση σεμιναρίων που να ανταποκρίνονται στις σημερινές απαιτήσεις της τεχνολογίας, αύξηση των εργαστηριακών ωρών με παράλληλη μείωση των θεωρητικών ωρών και αλλαγή του τρόπου των εξετάσεων.
4. Κατάργηση του ορίου μαθημάτων στις εμβόλιμες εξεταστικές περιόδους. Διεξαγωγή εμβόλιμης εξεταστικής αμέσως μετά την ολοκλήρωση του κύκλου του Καλοκαιριού. Κατάργηση της πενταετίας που χρειάζεται για την ολοκλήρωση των κύκλων.
5. Οι αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Ναυτιλίας να μεριμνήσουν για την εύρυθμη λειτουργία της Υπηρεσίας Ναυτικών Μητρώων στην κατάθεση και έκδοση των πιστοποιητικών από τους συναδέλφους.
6. Εκσυγχρονισμό και αναβάθμιση της βιβλιογραφίας με την δημιουργία ηλεκτρονικής βάσης δεδομένων. Ανοικτή στην πρόσβαση για όλους τους ενδιαφερόμενους και τα αποτελέσματα των εξετάσεων να αναρτιούνται ηλεκτρονικά.
7. Συγγραφή εγκεκριμένων σημειώσεων για κάθε μάθημα των κύκλων Μηχανικών Α’ και Β΄ Τάξεως (βάση της καθορισμένης βιβλιογραφίας του νέου προγράμματος σπουδών).
8. Κατάργηση του Προεδρικού Διατάγματος 103/2014 και λοιπών υπουργικών αποφάσεων που καθορίζουν ελάχιστες μόνιμες θέσεις εργασίας. Πρόσληψη μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού βάση των πραγματικών αναγκών με προτεραιότητα σε μηχανικούς Ε.Ν.
9. Να επανέλθει η καταβολή του επιδόματος όπως γινόταν από το ΚΕΣΕΝ, με την ολοκλήρωση του κάθε κύκλου.
10. Αύξηση του επιδόματος Μετεκπαίδευσης στο 80% του βασικού μισθού του αντίστοιχου διπλώματος
11. Αποκλειστικά Ενιαία Δημόσια και Δωρεάν Ναυτική Εκπαίδευση και Μετεκπαίδευση ενταγμένη στο Υπουργείο Παιδείας, Ισοτιμία των διπλωμάτων μας με τα αντίστοιχα της στεριάς.
12. Αποστρατικοποίηση των ΑΕΝ και του ΚΕΣΕΝ.
13. Κατάργηση του Π.Δ 141/2014 και των νόμων 3153/2003, 3450/2006 (ΝΕΚΕ) για την ιδιωτικοποίηση της Ναυτικής Εκπαίδευσης και Μετεκπαίδευσης.
14. Να ασφαλίζονται στο ΝΑΤ όλοι οι Μετεκπαιδευόμενοι στο ΚΕΣΕΝ και οι εισφορές να καλύπτονται από το Κεφάλαιο Ναυτικής Εκπαίδευσης (ΚΝΕ).
15. Δωρεάν στέγαση των μετεκπαιδευόμενων από την επαρχία στην Εστία Ναυτικών και επίδομα στέγασης για όσους δεν μπορεί να καλύψει.
16. Μειωμένα εισιτήρια μετακίνησης στον μόνιμο τόπο διαμονής των Μετεκπαιδευόμενων σε όλα τα μέσα μεταφοράς.
17. Άμεση πρόσληψη μόνιμου προσωπικού και υλικών για την καθαριότητα του κτιρίου του ΚΕΣΕΝ και απολύμανσή του.
18. Έλεγχο των οικονομικών του Κεφαλαίου Ναυτικής Εκπαίδευσης (ΚΝΕ) και των κεφαλαίων του ΝΑΤ.
19. Έλεγχο των κονδυλίων του εθνικού στρατηγικού πλαισίου αναφοράς ΕΣΠΑ 2007 – 2013 ποσά που δόθηκαν και που δαπανήθηκαν.
20. Κατάργηση του νόμου 4150/2013 για την «Ανασυγκρότηση του ΥΝΑ», της Υπουργικής Απόφασης (3522.2/08/2013) «Κανονισμός για την εφαρμογή απαιτήσεων της Σύμβασης Ναυτικής Εργασίας 2006, της Διεθνούς Οργάνωσης Εργασίας».
21. Κάλυψη των ελλειμμάτων του ΝΑΤ από τον κρατικό προϋπολογισμό, που δημιουργούνται από την «μαύρη» ανασφάλιστη εργασία, σύμφωνα με την πρόταση της ΠΕΜΕΝ να ναυτολογούνται στα πλοία που ανήκουν στο ν.27/1975 όλοι οι ναυτεργάτες μέσω ΓΕΝΕ με Συλλογική Σύμβαση και Κοινωνική Ασφάλιση, κατάργηση των χαριστικών πράξεων και επιδοτήσεων των εφοπλιστών και την είσπραξη των ασφαλιστικών εισφορών προς το ΝΑΤ.
22. Να σταματήσει η λεηλασία της ακίνητης περιουσίας του ΝΑΤ. Να αξιοποιηθεί η ακίνητη περιουσία του ΝΑΤ και των άλλων κεφαλαίων που εποπτεύονται από το ΝΑΤ σύμφωνα με τις προτάσεις της ΠΕΜΕΝ.
23. Να καταργηθεί η υπουργική απόφαση που αναγνωρίζει τα πιστοποιητικά από χώρες όπως Φιλιππίνες, Ινδονησία, Ουκρανία, Πολωνία, Ινδία, Λιθουανία και άλλες.
24. Να δημιουργηθούν τμήματα ανανέωσης σωστικών/πυροσβεστικών μέσων για τους μετεκπαιδευόμενους των ΚΕΣΕΝ.
25. Κατάργηση της άδικης/υψηλής φορολογίας των ναυτεργατών.
26.Πληροφόρηση των μετεκπαιδευόμενων για τον τρόπο ανανέωσης των πιστοποιητικών ναυτικής ικανότητας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Welcome onboard! Αφήστε μας το μήνυμά σας και θα προσπαθήσουμε να σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό. Εκτός αν αλλού αρμενίζουμε... Οπότε κουράγιο μέχρι να καταπλεύσουμε και πάλι στο λιμάνι...