BLOG ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ Ε.Ν.

Ο πιο επιμελής βουλευτής υφυπουργός Ναυτιλίας! Τώρα ηρέμησα!



Τα έλεγε η Άννα Διαμαντοπούλου από το καλοκαίρι. Μα ποιος την άκουγε; Πως ο Άδωνις Γεωργιάδης είναι ο πλέον επιμελής βουλευτής. Και ιδού! Επιτέλους έφυγε ο Γιωργάκης και μαζί του και η πολιτική και πλέον ο νέος μάνατζερ της κυβέρνησης (όρος από άρθρο της Ελευθεροτυπίας) επέλεξε με άκρως επιχειρηματικά κριτήρια το κατάλληλο πρόσωπο για το υφυπουργείο Ναυτιλίας. Δεν έχετε παρά να διαβάσετε το βιογραφικό του, όπως ο ίδιος το δημοσιεύει στην ιστοσελίδα του, για να διαπιστώσετε κι εσείς ότι καλύτερη επιλογή δεν μπορούσε να κάνει ο νέος πρωθυπουργός για τη θέση αυτή. Ποιος άλλος, αν όχι ο Άδωνις Γεωργιάδης έχει μεγαλύτερη σχέση με θέματα ναυτιλίας; Ε, ποιος; Που μου βγήκαν και κάτι δοκιμάκια στο face book και ισχυρίζονταν τα αφιλότιμα ότι αυτά ξέρουν παραπάνω από τον Άδωνι για θέματα ναυτιλίας;

ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΑΔΩΝΙ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ

Γεννήθηκε στην Αθήνα στις 06/11/1972.
Στις 22/6/2009 ενυμφεύθη την Ευγενία Μανωλίδου, με την οποία έχουν έναν υιό, τον Αθανάσιο-Περσέα.

Επάγγελμα

Εκδότης/Ιστορικός, έως την εκλογή του ήταν διευθυντής των "Εκδόσεων ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ", της "ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Ε.Π.Ε." και της "ΑΛΣ Α.Ε.".

Σπουδές

Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών, Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας, Πτυχίο Ιστορίας.

Ξένες γλώσσες
Αγγλικά, Γαλλικά.

Διεύθυνση Πολιτικού Γραφείου
Ακαδημίας 84 (5ος όροφος),106.78 Αθήναι, τηλ. 210-38.00.150, fax 210-38.00.425.

Κοινοβουλευτικές δραστηριότητες

Εξελέγη βουλευτής Β’ Αθηνών στις Εθνικές Εκλογές της 16ης Σεπτεμβρίου, πρώτος στο ψηφοδέλτιο του κόμματός του με 19.590 σταυρούς. Συμμετέχει στις εξής επιτροπές της Βουλής: Μορφωτικών Υποθέσεων-Παιδείας και Πολιτισμού, Αποδήμου Ελληνισμού και στην Διακομματική Επιτροπή για τα Εθνικά Θέματα.

Πολιτικές - κοινωνικές δραστηριότητες

Από τον Δεκέμβριο του 2003 ανέλαβε χρέη Εκπροσώπου Τύπου του ΛΑ.Ο.Σ., θέση την οποία διατήρησε έως τις εθνικές Εκλογές του 2007.

Ήταν για πρώτη φορά υποψήφιος στις Εθνικές Εκλογές της 7ης Μαρτίου του 2004, όπου και ήρθε πρώτος σε σταυρούς υποψήφιος βουλευτής του Κόμματός του, με 10.650 ψήφους.

Δεν εξελέγη βουλευτής τότε διότι ο ΛΑ.Ο.Σ. δεν κατάφερε να ξεπεράσει το ελάχιστο όριο του 3%. Στις Νομαρχιακές Εκλογές του 2006 ήταν Υποψήφιος Νομάρχης Αθηνών με τον Συνδυασμό «ΥΠΕΡ ΛΑΟΥ», με υποψήφιο Υπερνομάρχη τον Βαγγέλη Παπαδόπουλο.

Ο Συνδυασμός πέτυχε την εκπροσώπησή του στα Νομαρχιακά Συμβούλια Αθηνών/ Πειραιώς.
Εξελέγη πρώτος αναπληρωματικός Νομαρχιακός Σύμβουλος Αθηνών.

Έχει εκδώσει μέχρι σήμερα περισσότερα από 700 βιβλία, κυρίως μεταφράσεις αρχαίων και βυζαντινών Ελλήνων Συγγραφέων. Εξέδιδε δύο περιοδικά την "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ" και το "ΕΛΛΗΝΩΝ ΙΣΤΟΡΙΑ" στα οποία και έχει δημοσιεύσει πλήθος άρθρων. Από το 1993 διευθύνει τις "Εκδόσεις Γεωργιάδη", το 1994 ίδρυσε το Κέντρο Ελευθέρων Σπουδών "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ" με σκοπό την εκμάθηση της αρχαίας ελληνικής γλώσσης, σε παιδιά και σε ενήλικες. Εκεί δίδαξε ο ίδιος Ιστορία, έως την εκλογή του. Συγγραφεύς τριών βιβλίων, το πρώτο με τίτλο "ΟΔΗΓΟΣ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΝΟΜΙΣΜΑΤΩΝ", το δεύτερο "ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ: Ο ΜΥΘΟΣ ΚΑΤΑΡΡΕΕΙ" και το τρίτο "ΘΕΟΔΩΡΑ ΦΡΑΝΤΖΗ: Η ΑΛΩΣΙΣ". Παρουσίαζε δύο καθημερινές τηλεοπτικές εκπομπές επί χρόνια, στο τηλεοπτικό κανάλι ΤΗΛΕΑΣΤΥ την εκπομπή "ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΓΕΡΣΙΣ" και στον τηλεοπτικό σταθμό BLUE SKY την εκπομπή "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ".

Επί ένα χρόνο παρουσίαζε στις Η.Π.Α. και στην Αυστραλία μία εβδομαδιαία τηλεοπτική εκπομπή μέσω του Ant1 sat και Ant1 pacific. Σε συνεργασία με το ΡΑΔΙΟΔΙΚΤΥΟ, 29 ραδιοφωνικοί σταθμοί στην Ελλάδα, στην Κύπρο, στις Η.Π.Α. και στην Αυστραλία αναμεταδίδουν μία δική του εβδομαδιαία δίωρη ραδιοφωνική εκπομπή, με τίτλο: "ΦΩΝΗ ΕΛΛΗΝΙΣ".

Ως προσκεκλημένος έχει μιλήσει στην ομογένεια του Μονάχου Γερμανίας, στο Λονδίνο της Μ. Βρετανίας, στη Νέα Υόρκη στις Η.Π.Α. και στην Μελβούρνη, στο Σύδνεϋ και στο Μπρίσμπεϊν Αυστραλίας.

Επιτροπές της Βουλής

Διαρκής Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων Θέση: Μέλος
Ειδική Μόνιμη Επιτροπή Απόδημου Ελληνισμού Θέση: Μέλος


Καταλάβατε; Και οι πλέον αφελείς; Που θέλετε να πιστεύετε ότι από το οικονομικό χάος θα μας βγάλει η συγκεκριμένη νέα κυβέρνηση; Καταλάβατε πώς αντιμετωπίζουν και αυτοί τον πλέον προσοδοφόρο τομέα της ελληνικής οικονομίας;

Και το μεγάλο καλαμπούρι θα είναι η πολιτική του νέου υφυπουργού στο θέμα των αλλοδαπών πληρωμάτων. Γνωστές οι θέσεις του για τους μετανάστες... Για να δούμε λοιπόν. Θα τις εφαρμόσει και στις συμβάσεις που θα υπογράφει με τους εφοπλιστές; Ή θα τις κάνει γαργάρα;

Γιατί μας έχει ζαλίσει με το Ελλήνων Έγερσις. Αλλά στο χώρο που τον έστειλαν να κυβερνήσει παίζει το σίριαλ Ελλήνων εξαφάνισις.

Θα μου πεις, τι κάθεσαι τώρα και ψάχνεις; Εδώ εκτός από τους Έλληνες ναυτεργάτες ανήκει στα είδη υπό εξαφάνιση και η Δημοκρατία. Άλλον ψηφίζει ο λαός και άλλον διορίζουν και υπουργό και πρωθυπουργό ακόμη. Κι αλίμονό μας να λέμε τι μέρες μας καρτερούν. Αν δεν ξυπνήσουμε επιτέλους από το λήθαργο και δε φρενάρουμε με το Ελλήνων εξέγερσις όλους αυτούς που έχουν βαλθεί να μας καταστρέψουν. Και το λαό μας και την πατρίδα μας και τη ναυτιλία μας.

Κι αν δεν καταλάβουμε ότι σε τέτοιες συνθήκες οφείλουμε να αφήσουμε στην άκρη όσα μας χωρίζουν, μιλώ ειδικά για το ναυτεργατικό συνδικαλιστικό κίνημα, που χρόνια τώρα βουλιάζει κάτω από τις λογικές της απομόνωσης και της διάσπασης. Και τυχαίο δεν είναι που καταντήσαμε εδώ που καταντήσαμε. Γιατί το βλέπαμε το αυγό του φιδιού να επωάζεται κι αντί να σπάσουμε το αυγό πιάναμε μερικοί μερικοί ρόπαλα και σπάγαμε κεφάλια διαδηλωτών στο Σύνταγμα στις 20 του Οκτώβρη.

Να θυμίσω ότι εκείνη τη μέρα ο νυν υφυπουργός Ναυτιλίας απένειμε τα εύσημα στους ροπαλοφόρους της κ. Παπαρήγα. Ελπίζω λοιπόν τώρα να είναι κατευχαριστημένοι οι "σύντροφοι" εκεί κάτω στο λιμάνι. Άξιος ο ρόλος τους! Και να τον χαίρονται το νέο υφυπουργό. Γιατί εμείς τους τα λέγαμε εδώ και καιρό μα κρατούσανε βουλωμένα τα αυτιά τους.

Και δεν ήταν η πρώτη φορά που ο Άδωνις ευχαρίστησε την επικεφαλής του ΚΚΕ για το ρόλο της:



Μην τολμήσει λοιπόν κανείς τους να διαμαρτυρηθεί που τώρα ο Άδωνις είναι ο πολιτικός προϊστάμενος του Ναυτιλίας. Κανείς από όλους αυτούς τους κουφούς και τους αόμματους. Τα ήθελαν και τα έπαθαν. Εμείς όμως τι χρωστάμε; Που μια ζωή πληρώνουμε τα σπασμένα και των μεν και των δε;

3 σχόλια:

  1. καλησπερα δαναη, δεν εχεις δικιο κατα την γνωμη μου τουλαχιστον οχι απολυτο δικιο.
    εγω το ειδα και χιουμοριστηκα εστειλα μαιλ στον τσιμπογλου να ειμαι παρων στην πρωτη συναντιση μαζι του.....και αν κανει επισκεψη στο κεσεν και παρει και μαζι του την ευγενεια εκει θα καταρευσω.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. στην οθσια τωρα...υπαρχει μεγαλυτερο λαμογιο απο τον αδωνη αυτος θα ψηφιζε και να μην υπαρχει ουτε ενας ελληνας στα πλοια....και μετσα θα μας πουλαγε βιβλιο για την ναυτιλια των ελληνων.το πρωτο νομοσχεδιο που περναει οπως ειπε ειναι οι ενοπλοι φρουροι στα πλοια...το δευτερο θα ειναι να απρει τανκσ το λιμενικο να κοπαναει τους ναυτικους οταν κανουν απεργια...ουτε οι αριστεροι ειναι παναγιες αλλα μην τα μπερδευουμε..αλλο να υμνεις τον πατακο και λλο να παλευεις για καλλιτερο μελον για τους εργατες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν ξέρω Δημήτρη αν έχω δίκιο και πόσο. Ξέρω μόνο ότι πέρασε ανεπιστρεπτί ο καιρός του χαχα με τον ΓΑΠ. Πλέον έχουμε στην κυβέρνηση της χώρας την άκρα δεξιά. Το καταλαβαίνουμε αυτό τι σημαίνει; Αν το καταλαβαίνουμε, οφείλουμε να αφήσουμε εδώ και τώρα όσα μας χωρίζουν στην άκρη και να ενώσουμε τις δυνάμεις μας. Κι όποιος ακόμη και τώρα συνεχίσει τις διασπαστικές τακτικές θα καταγραφεί με μαύρα γράμματα στην ιστορία του κινήματος. Ίσως και στην ιστορία του τόπου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Welcome onboard! Αφήστε μας το μήνυμά σας και θα προσπαθήσουμε να σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό. Εκτός αν αλλού αρμενίζουμε... Οπότε κουράγιο μέχρι να καταπλεύσουμε και πάλι στο λιμάνι...

ΔΩΣΤΕ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ!

ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΡΙΕΣ ΤΩΝ ΑΕΝ ΑΠΑΙΤΟΥΝ:


ΤΕΡΜΑ ΠΙΑ ΣΤΟΝ ΕΜΠΑΙΓΜΟ!

ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΩΡΑ!


ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΑΕΝ

Η ώρα σε όλο τον κόσμο

Οικολογικό Περισκόπιο

10 ΙΟΥΛΙΟΥ 2010: ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΚΑΠΕΤΑΝΙΣΣΕΣ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΗ



Ο ΟΡΚΟΣ


ΕΜΕΙΣ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΑΜΕ...


ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΟΝ ΖΗΤΗΣΑΝ;


Στα μάτια σας, μας είπαν, βλέπουμε το μέλλον της Ναυτιλίας. (Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, κ. Φικιώρης)

Μα το δικό μας μέλλον αποδείχτηκε κόλαση.

Τώρα τα ίδια τάζουν στα νέα κορίτσια για να τα πείσουν να πάνε στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού. Αυτές δε θα χρειαστεί να περιμένουν για να ανακαλύψουν την ίδια κόλαση της ανεργίας. Από το πρώτο εξάμηνο σπουδών, αναζητώντας καράβι για πρακτική άσκηση, βρίσκονται αντιμέτωπες με τις κλειστές πόρτες των εταιρειών. Δεκάδες νέες καπετάνισσες κινδυνεύουν να χάσουν το επόμενο εξάμηνο της σχολής γιατί ο Ιούλιος μπήκε και καράβι δε βρήκαν. Πολλές ακόμη αναγκάστηκαν ήδη να εγκαταλείψουν τις σπουδές τους για τον ίδιο λόγο. Μα κανενός υπευθύνου δεν ιδρώνει το αυτί.

Αντίθετα μας ζητούν να σκεφτούμε το κρουαζιερόπλοιο Ζενίθ και τα διαφυγόντα κέρδη για τον τουρισμό. Την ώρα που οι ναυτεργάτες, γυναίκες και άντρες, βρίσκονται στο απόλυτο ναδίρ. Και απαιτούν να μην απεργούμε, να μην αγωνιζόμαστε για το δίκιο μας. Είμαστε υποχρεωμένες να μην υπακούσουμε. Το δις εξαμαρτείν δεν αρμόζει ούτε στις γυναίκες. Και ειδικά σε καπετάνισσες.

Ορκιστήκαμε για καπετάνισσες. Όχι για νέες Ιφιγένειες. Και αυτόν τον όρκο θα τιμήσουμε. Καπετάνισσες στη θάλασσα και καπετάνισσες στη ζωή. Με το κεφάλι ψηλά απαιτούμε να τηρηθούν οι υποσχέσεις που μας δόθηκαν. Και να ληφθούν μέτρα ώστε να μη σβήσει ο θεσμός τριάντα χρόνων. Το μέλλον της ναυτιλίας ανήκει και σε μας. Όχι γιατί μας το έταξε ένας υπουργός μα γιατί έχουμε κι εμείς προσφέρει τον ιδρώτα μας για την ελληνική ναυτιλία.

Τώρα όμως με την άρση του καμποτάζ και τον αφανισμό των ελλήνων ναυτεργατών που θα σημάνει, το ΝΑΤ κινδυνεύει να χρεωκοπήσει. Πώς θα πληρωθούν οι συντάξεις σε όσους ναυτεργάτες τόσα χρόνια έδιναν τις εισφορές τους;

Γι' αυτό στον αγώνα κατά της άρσης του καμποτάζ είμαστε όλοι ενωμένοι. Άντρες και γυναίκες. Παλιές και νέες καπετάνισσες. Και είναι ο αγώνας αυτός αγώνας επιβίωσης.

Μη μας ζητάτε λοιπόν να σκεφτούμε το Ζενίθ. Γιατί αυτός που βρίσκεται στο ναδίρ δεν έχει πια τίποτε άλλο να χάσει αν αγωνιστεί. Εκτός από τις αλυσίδες του.

Βίρα λοιπόν τις άγκυρες! Κι ας σπάσουν και οι καδένες. Για το μέλλον που ονειρευτήκαμε και δικαιούμαστε μετά από τριάντα χρόνια να ζήσουμε. Την καταξίωση του θεσμού της ελληνίδας καπετάνισσας.

Έτσι τιμούμε εμείς την επέτειο των τριάντα χρόνων από την αποφοίτηση. Με αγώνες!

Εκεί, στον Πειραιά, στο λιμάνι. Που η ακηδία όλων μας ξεμπάρκαρε.

Είναι η ώρα να μας ξαναβρούν μπροστά τους. Και η ώρα να σταματήσουν να ξεγελάν κι άλλες αθώες κοπέλες με κούφιες υποσχέσεις. Η ώρα να βγει ο θεσμός από την κόλαση.

Τριάντα χρόνια μετά ξέρουμε καλά γιατί μας άνοιξαν την πόρτα της ναυτιλίας. Χωρίς καν να το ζητήσουμε εμείς. Τώρα νομίζουν πως έχουν το δικαίωμα να την ξανακλείσουν. Ωραία λοιπόν. Στις δικές τους κλειστές πόρτες απαντάμε με κλειστά λιμάνια. Δίκαιο δεν είναι;

Ή όλοι μαζί στο ζενίθ ή όλοι μαζί στο ναδίρ. Δεν μπορεί η μεν ελληνόκτητη ναυτιλία να είναι πρώτη στον κόσμο και να ανθοφορεί και οι έλληνες ναυτεργάτες να πετιούνται στον καιάδα. 85.000 έλληνες ναυτικοί το 1980, λιγότεροι από 20.000 σήμερα. Μιλάνε οι αριθμοί. Κόντρα στους αριθμούς για τα διαφυγόντα κέρδη από το Ζενίθ και το κάθε Ζενίθ. Και στο κάτω κάτω ΠΑΝΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΜΕΤΡΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.

Απαιτούμε λοιπόν από την Πολιτεία να θέσει στο ζενίθ της τον άνθρωπο. Ζητάμε να πάρει πίσω την άρση του καμποτάζ και να θεσμοθετήσει μέτρα στήριξης τόσο των ελλήνων ναυτεργατών όσο και της γυναίκας ναυτεργάτριας.

Ζητάμε πολλά; Όχι! Ζητάμε μόνο να τιμήσουν τα τριάντα χρόνια που χωρίς καμία στήριξη καταφέραμε να κρατήσουμε ζωντανό το θεσμό της ελληνίδας καπετάνισσας. Και που παρά τις αντιξοότητες έχουμε σήμερα να καμαρώνουμε αρκετές συναδέλφισσες σε βαθμό υποπλοιάρχου αλλά και πρώτου πλοιάρχου.

Αποδείξαμε πως μπορούμε να σταθούμε ισάξια με τους άντρες συναδέλφους στις γέφυρες των πλοίων. Και δεν ανεχόμαστε άλλο πια ούτε διακρίσεις εξαιτίας του φύλου μας ούτε και άλλη εκμετάλλευση των γυναικών ναυτικών με στόχο να χτυπηθεί συνολικά το ναυτεργατικό κίνημα. Σας είπαμε, ξέρουμε γιατί μας ανοίξατε την πόρτα. Δε μας κάνατε χάρη.

Μας βάλατε στα καράβια για τον ίδιο λόγο που τώρα βάζετε τους αλλοδαπούς. Χωρίς να νοιάζεστε αν θα τα καταφέρουμε επαγγελματικά. Μας θέλατε το πολύ πολύ για ανθυποπλοιάρχους. Δεν περιμένατε πως θα καταφέρουμε κάτι καλύτερο. Επιδιώκατε να δημιουργήσετε ζευγάρια ναυτικών. Να μένουμε περισσότερο στο πλοίο, να δεχόμαστε μικρότερους μισθούς για να μας ναυτολογήσετε μαζί. Κι όταν τα σχέδιά σας βγήκαν όλα πλάνα, βιαστήκατε να μας κλείσετε την πόρτα. Προτιμώντας τους αλλοδαπούς.

Ε, σας λέμε ότι και αυτό το σχέδιο πλάνη θα βγει. Θα φροντίσουν οι ναυτεργάτες γι' αυτό. Κι εμείς θα σταθούμε δίπλα τους. Δίπλα στο ταξικό ναυτεργατικό κίνημα. Γιατί αυτό και μόνο μας στήριξε αταλάντευτα τριάντα τόσα χρόνια. Αν μη τι άλλο χρωστάμε τώρα να ανταποδώσουμε.

Γιατί αχάριστες οι ελληνίδες καπετάνισσες δεν είναι. Και το ξέρετε. Όπως αγαπήσαμε τα καράβια σας όταν μας δώσατε την ευκαιρία να εργαστούμε , και υπερβάλαμε εαυτούς για να σταθούμε αντάξιες, ίδια τώρα τιμούμε τα τριάντα χρόνια της παρουσίας μας υποστηρίζοντας ολόψυχα τον αγώνα των ναυτεργατών.

Στο κάτω κάτω δε μας αφήσατε άλλο δρόμο. Ο αγώνας των ναυτεργατών είναι η μόνη μας ελπίδα να μη σβήσει ο κλάδος μας. Και να μην πάνε στράφι τριάντα χρόνια προσπάθειας και θυσίας.