BLOG ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ Ε.Ν.

Τρέχουν και δεν προλαβαίνουν να χτίζουν καράβια οι Έλληνες εφοπλιστές

http://www.reporter.gr/Ειδήσεις/Ναυτιλία/item/170898-

Βρoχή η παραλαβή νεοτεύκτων

Ημ/νία: 13:02 - 24 Ιαν 2011

Βροχή παραλαβών νεότευκτων πλοίων για τον ελληνόκτητο στόλο, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία των Clarksons.

Ο Όμιλος Αγγελικούση παρέλαβε δύο φορτηγά. Ένα cape από την Mangalia, το “Anangel Seafarer” ( Dwt 180.000) και το “Anangel Dawn” ( Dwt 114.000) από την Sanghai SY.

H JM Maritime Investments παρέλαβε από την Samsung το suezmax “Devon” ( Dwt 157.000), του οποίου διαχειρίστρια εταιρεία θα είναι η κοινοπραξία την οποία έχει συστήσει με την Euronav.

Η Pleiades Shipping, παρέλαβε το aframax “Kalamas” ( Dwt 105.307) από την Sumitomo.

H Dynacom του κ. Γ. Προκοπίου το Vlcc “Eugenia” I ( Dwt 296.800) από την Jiangnan

H Enterprises Shipping του Βίκτωρα Ρέστη, το supramax “ Virtoous Striker” ( Dwt 57.000) από την Jinling

και η Golden Port του κ. Πάρη Δραγνή το επίσης Supramax “ Maria” (Dwt 59.000) από την SPP

Και συμπληρώνουμε με ειδήσεις των επόμενων ημερών αυτής της εβδομάδας τη ... βροχή νεότευκτων για τους Έλληνες εφοπλιστές:


http://www.reporter.gr/Ειδήσεις/Ναυτιλία/item/171099-Παραλαβή-νεότευκτου-από-την-Ocean-Freighters

To φορτηγό πλοίο “Aeolian Heritage” ( Dwt 80.650) παρέλαβε από την STX η Ocean Freighters. Με την παραλαβή αυτή ο αριθμός των πλοίων της εταιρείας ανέρχεται στα οκτώ, εκ των οποίων ένα Cape, τέσσερα panamax και δύο Handysize.

http://www.reporter.gr/Ειδήσεις/Ναυτιλία/item/171100-Νέα-μονάδα-στο-στόλο-του-Ρέστη

Και δεύτερο Supramax, παρέλαβε μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα από την Jingling η Enterprises Shipping, του κ. Βίκτωρα Ρέστη. Πρόκειται για το “Mystic Striker” που είναι το έκτο πλοίο που παραλαμβάνεται από τα εν λόγω ναυπηγεία στα οποία ναυπηγούνται ακόμη άλλα δύο και σύμφωνα με τους Clarksons είναι προγραμματισμένα να παραδοθούν στην εταιρεία το 2011 και το 2012. O Όμιλος Ρέστη ναυπηγεί ακόμη τέσσερα capes, και πέντε kamsarmax

http://www.reporter.gr/Ειδήσεις/Ναυτιλία/item/171198-Παραλαβή-νεότευκτου-για-τον-Βασ-Μπακολίτσα

To χημικό δεξαμενόπλοιο “Honesty” ( Dwt 50.500) παρέλαβε σύμφωνα με τους Clarksons, από τα ναυπηγεία Guangzhou η εταιρεία Sea Pioneer συμφερόντων Βασίλη Μπακολίτσα. Πρόκειται για το τρίτο δεξαμενόπλοιο που παραλαμβάνει από τα ίδια ναυπηγεία μετά τα “Dignity” και “Clarity”, ενώ απομένει να παραλάβει ακόμη ένα στο οποίο έχει ήδη δοθεί το όνομα “Tenacity”. Ο στόλος της αποτελείται από τρία φορτηγά της δεκαετίας του 80 και δύο χημικά δεξαμενόπλοια, ενώ ναυπηγεί δύο kamsarmax στην Jingling.

http://www.reporter.gr/Ειδήσεις/Ναυτιλία/item/171308-Δεύτερο-θηρίο-για-την-Niki-Shipping

Το θηριώδες container των 12.400 teu “MSC Lauren” παρέλαβε από την STX η Niki Shipping,συμφερόντων Θεόδωρου Πριόβολου. Πρόκειται για το δεύτερο που παραλαμβάνει μετά το “MSC Beryl”., ενώ ναυπηγεί άλλα πέντε ιδίας χωρητικότητας. Η αρχική παραγγελία έγινε τον Αύγουστο του 2007 για εννέα πλοία προς 1.4 δισ. δηλαδή προς 150 εκ. δολ το πλοίο. Ο ενεργεία στόλος της αποτελείται από 12 container, ενώ ναυπηγεί και έξι αυτοκινητάδικα.

http://www.reporter.gr/Ειδήσεις/Ναυτιλία/item/171311-Παραλαβή-νεότευκτου-για-την-Naftomar

To νεότευκτο LPG “Gas Venture” χωρητικότητας 9.000 c.u.m παρέλαβε από την STX η Naftomar. Είναι το δεύτερο που παραλαμβάνει μετά το “Gas Exploler”, ενώ απομένει να προστεθούν στο στόλο της άλλα δύο τα οποία, σύμφωνα με τους Clarksons είναι προγραμματισμένα να της παραδοθούν μέσα στο 2011. Τα πλοία παραγγέλθηκαν το 2007 προς 40 εκ. δολ έκαστο. Ο στόλος της αποτελείται από 20 LPG. Αξίζει να σημειωθεί πως το “Gas Exploler” ήταν ολίγον τι άτυχο καθώς ήταν ναυλωμένο στην ΚΜΑ International για δέκα χρόνια προς $565,000 για τα τρία πρώτα χρόνια, $567,000 για επόμενα τρία και $571,000 ως την λήξη του ναυλοσυμφώνου. Το ναυλοσύμφωνο ακυρώθηκε μονομερώς και τώρα η Naftomar διεκδικεί δικαστικά 11,4 εκ. δολ.

Ζαλιστήκατε ή ακόμη; Και μιλάμε για παραλαβές της τελευταίας εβδομάδας και μόνο.

Εμένα πάντως με πόνεσε η ψυχή μου. Λέμε και λέμε για τους εφοπλιστές. Μα δες... πεινάνε κι αυτοί. Δες λεφτά που έχουν ρίξει οι φουκαράδες για να χτίσουν τόσα καράβια! Μένει τουλάχιστον τίποτε να φάνε τα παιδάκια τους ή τη βγάζουν με ψωμί κι ελιές;

Κι όλα αυτά, τα τόσα έξοδα και τα τόσα καράβια, για να λυθεί επιτέλους το πρόβλημα κι εκείνων των παράλογων ελλήνων ναυτικών. Σίγουρα γι' αυτό το κάνουν! Για να τους εξασφαλίσουν θέσεις εργασίας και να σταματήσει και ο υπουργός να είναι σε δύσκολη θέση να τους κρατά ακόμη σε επιστράτευση.

Και για τα δοκιμάκια βεβαίως βεβαίως. Που χάνουν τα μαθήματά τους κάνοντας συμβολική κατάληψη για άκουσον άκουσον! μια θέση σε καράβι για το εκπαιδευτικό τους ταξίδι. Υπομονή δεν έχουν τα παλιόπαιδα. Να παραλάβουν οι εταιρείες όλες τους τις παραγγελίες και μετά θα δεις. Ούτε ρουθούνι από άνεργο δόκιμο ή και "δοκίμισσα" δε θα κυκλοφορεί στην Ακτή Μιαούλη!

Είμαστε, τι να πω... αχάριστοι! Που δεν εκτιμούμε τόσο τρέξιμο των εφοπλιστών μας που απορώ πώς προλαβαίνουν να παραλαμβάνουν το ένα καράβι μετά το άλλο! Τις σαμπάνιες μόνο να λογαριάσεις για τα βαφτίσια, φτάνει. Θα βγουν από τα παράθυρα οι καημενούληδες με τόσα έξοδα!

Άντε λοιπόν να τους εξασφαλίσουν και νέα βοήθεια οικονομική γιατί με 5 δις τι να πρωτοπληρώσουν!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Welcome onboard! Αφήστε μας το μήνυμά σας και θα προσπαθήσουμε να σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό. Εκτός αν αλλού αρμενίζουμε... Οπότε κουράγιο μέχρι να καταπλεύσουμε και πάλι στο λιμάνι...

ΔΩΣΤΕ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ!

ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΡΙΕΣ ΤΩΝ ΑΕΝ ΑΠΑΙΤΟΥΝ:


ΤΕΡΜΑ ΠΙΑ ΣΤΟΝ ΕΜΠΑΙΓΜΟ!

ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΩΡΑ!


ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΑΕΝ

Οικολογικό Περισκόπιο

10 ΙΟΥΛΙΟΥ 2010: ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΚΑΠΕΤΑΝΙΣΣΕΣ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΗ



Ο ΟΡΚΟΣ


ΕΜΕΙΣ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΑΜΕ...


ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΟΝ ΖΗΤΗΣΑΝ;


Στα μάτια σας, μας είπαν, βλέπουμε το μέλλον της Ναυτιλίας. (Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, κ. Φικιώρης)

Μα το δικό μας μέλλον αποδείχτηκε κόλαση.

Τώρα τα ίδια τάζουν στα νέα κορίτσια για να τα πείσουν να πάνε στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού. Αυτές δε θα χρειαστεί να περιμένουν για να ανακαλύψουν την ίδια κόλαση της ανεργίας. Από το πρώτο εξάμηνο σπουδών, αναζητώντας καράβι για πρακτική άσκηση, βρίσκονται αντιμέτωπες με τις κλειστές πόρτες των εταιρειών. Δεκάδες νέες καπετάνισσες κινδυνεύουν να χάσουν το επόμενο εξάμηνο της σχολής γιατί ο Ιούλιος μπήκε και καράβι δε βρήκαν. Πολλές ακόμη αναγκάστηκαν ήδη να εγκαταλείψουν τις σπουδές τους για τον ίδιο λόγο. Μα κανενός υπευθύνου δεν ιδρώνει το αυτί.

Αντίθετα μας ζητούν να σκεφτούμε το κρουαζιερόπλοιο Ζενίθ και τα διαφυγόντα κέρδη για τον τουρισμό. Την ώρα που οι ναυτεργάτες, γυναίκες και άντρες, βρίσκονται στο απόλυτο ναδίρ. Και απαιτούν να μην απεργούμε, να μην αγωνιζόμαστε για το δίκιο μας. Είμαστε υποχρεωμένες να μην υπακούσουμε. Το δις εξαμαρτείν δεν αρμόζει ούτε στις γυναίκες. Και ειδικά σε καπετάνισσες.

Ορκιστήκαμε για καπετάνισσες. Όχι για νέες Ιφιγένειες. Και αυτόν τον όρκο θα τιμήσουμε. Καπετάνισσες στη θάλασσα και καπετάνισσες στη ζωή. Με το κεφάλι ψηλά απαιτούμε να τηρηθούν οι υποσχέσεις που μας δόθηκαν. Και να ληφθούν μέτρα ώστε να μη σβήσει ο θεσμός τριάντα χρόνων. Το μέλλον της ναυτιλίας ανήκει και σε μας. Όχι γιατί μας το έταξε ένας υπουργός μα γιατί έχουμε κι εμείς προσφέρει τον ιδρώτα μας για την ελληνική ναυτιλία.

Τώρα όμως με την άρση του καμποτάζ και τον αφανισμό των ελλήνων ναυτεργατών που θα σημάνει, το ΝΑΤ κινδυνεύει να χρεωκοπήσει. Πώς θα πληρωθούν οι συντάξεις σε όσους ναυτεργάτες τόσα χρόνια έδιναν τις εισφορές τους;

Γι' αυτό στον αγώνα κατά της άρσης του καμποτάζ είμαστε όλοι ενωμένοι. Άντρες και γυναίκες. Παλιές και νέες καπετάνισσες. Και είναι ο αγώνας αυτός αγώνας επιβίωσης.

Μη μας ζητάτε λοιπόν να σκεφτούμε το Ζενίθ. Γιατί αυτός που βρίσκεται στο ναδίρ δεν έχει πια τίποτε άλλο να χάσει αν αγωνιστεί. Εκτός από τις αλυσίδες του.

Βίρα λοιπόν τις άγκυρες! Κι ας σπάσουν και οι καδένες. Για το μέλλον που ονειρευτήκαμε και δικαιούμαστε μετά από τριάντα χρόνια να ζήσουμε. Την καταξίωση του θεσμού της ελληνίδας καπετάνισσας.

Έτσι τιμούμε εμείς την επέτειο των τριάντα χρόνων από την αποφοίτηση. Με αγώνες!

Εκεί, στον Πειραιά, στο λιμάνι. Που η ακηδία όλων μας ξεμπάρκαρε.

Είναι η ώρα να μας ξαναβρούν μπροστά τους. Και η ώρα να σταματήσουν να ξεγελάν κι άλλες αθώες κοπέλες με κούφιες υποσχέσεις. Η ώρα να βγει ο θεσμός από την κόλαση.

Τριάντα χρόνια μετά ξέρουμε καλά γιατί μας άνοιξαν την πόρτα της ναυτιλίας. Χωρίς καν να το ζητήσουμε εμείς. Τώρα νομίζουν πως έχουν το δικαίωμα να την ξανακλείσουν. Ωραία λοιπόν. Στις δικές τους κλειστές πόρτες απαντάμε με κλειστά λιμάνια. Δίκαιο δεν είναι;

Ή όλοι μαζί στο ζενίθ ή όλοι μαζί στο ναδίρ. Δεν μπορεί η μεν ελληνόκτητη ναυτιλία να είναι πρώτη στον κόσμο και να ανθοφορεί και οι έλληνες ναυτεργάτες να πετιούνται στον καιάδα. 85.000 έλληνες ναυτικοί το 1980, λιγότεροι από 20.000 σήμερα. Μιλάνε οι αριθμοί. Κόντρα στους αριθμούς για τα διαφυγόντα κέρδη από το Ζενίθ και το κάθε Ζενίθ. Και στο κάτω κάτω ΠΑΝΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΜΕΤΡΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.

Απαιτούμε λοιπόν από την Πολιτεία να θέσει στο ζενίθ της τον άνθρωπο. Ζητάμε να πάρει πίσω την άρση του καμποτάζ και να θεσμοθετήσει μέτρα στήριξης τόσο των ελλήνων ναυτεργατών όσο και της γυναίκας ναυτεργάτριας.

Ζητάμε πολλά; Όχι! Ζητάμε μόνο να τιμήσουν τα τριάντα χρόνια που χωρίς καμία στήριξη καταφέραμε να κρατήσουμε ζωντανό το θεσμό της ελληνίδας καπετάνισσας. Και που παρά τις αντιξοότητες έχουμε σήμερα να καμαρώνουμε αρκετές συναδέλφισσες σε βαθμό υποπλοιάρχου αλλά και πρώτου πλοιάρχου.

Αποδείξαμε πως μπορούμε να σταθούμε ισάξια με τους άντρες συναδέλφους στις γέφυρες των πλοίων. Και δεν ανεχόμαστε άλλο πια ούτε διακρίσεις εξαιτίας του φύλου μας ούτε και άλλη εκμετάλλευση των γυναικών ναυτικών με στόχο να χτυπηθεί συνολικά το ναυτεργατικό κίνημα. Σας είπαμε, ξέρουμε γιατί μας ανοίξατε την πόρτα. Δε μας κάνατε χάρη.

Μας βάλατε στα καράβια για τον ίδιο λόγο που τώρα βάζετε τους αλλοδαπούς. Χωρίς να νοιάζεστε αν θα τα καταφέρουμε επαγγελματικά. Μας θέλατε το πολύ πολύ για ανθυποπλοιάρχους. Δεν περιμένατε πως θα καταφέρουμε κάτι καλύτερο. Επιδιώκατε να δημιουργήσετε ζευγάρια ναυτικών. Να μένουμε περισσότερο στο πλοίο, να δεχόμαστε μικρότερους μισθούς για να μας ναυτολογήσετε μαζί. Κι όταν τα σχέδιά σας βγήκαν όλα πλάνα, βιαστήκατε να μας κλείσετε την πόρτα. Προτιμώντας τους αλλοδαπούς.

Ε, σας λέμε ότι και αυτό το σχέδιο πλάνη θα βγει. Θα φροντίσουν οι ναυτεργάτες γι' αυτό. Κι εμείς θα σταθούμε δίπλα τους. Δίπλα στο ταξικό ναυτεργατικό κίνημα. Γιατί αυτό και μόνο μας στήριξε αταλάντευτα τριάντα τόσα χρόνια. Αν μη τι άλλο χρωστάμε τώρα να ανταποδώσουμε.

Γιατί αχάριστες οι ελληνίδες καπετάνισσες δεν είναι. Και το ξέρετε. Όπως αγαπήσαμε τα καράβια σας όταν μας δώσατε την ευκαιρία να εργαστούμε , και υπερβάλαμε εαυτούς για να σταθούμε αντάξιες, ίδια τώρα τιμούμε τα τριάντα χρόνια της παρουσίας μας υποστηρίζοντας ολόψυχα τον αγώνα των ναυτεργατών.

Στο κάτω κάτω δε μας αφήσατε άλλο δρόμο. Ο αγώνας των ναυτεργατών είναι η μόνη μας ελπίδα να μη σβήσει ο κλάδος μας. Και να μην πάνε στράφι τριάντα χρόνια προσπάθειας και θυσίας.