BLOG ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ Ε.Ν.

Ακόμη και ο υπουργός έλεγε πως θα υπάρξει συνεργασία με τη Βενεζουέλα...


Το έχουμε γράψει και θα το ξαναγράψουμε το ερώτημα:

Γιατί το Aegean Wind δεν κατευθύνθηκε μετά το δυστύχημα σε λιμάνι της Βενεζουέλας μα συνέχισε το ταξίδι του επί τρεις μέρες μέχρι το Κουρασάο, στις Ολλανδικές Αντίλλες;

Ψάχνοντας διαρκώς απάντηση στο ερώτημα, φτάσαμε να δώσουμε και την εξήγηση πως ίσως έφταιξε η ίδια η Βενεζουέλα, καθώς πολλοί ναυτικοί τη θεωρούν παράξενη χώρα και πως δημιουργεί προβλήματα στα καράβια και στα πληρώματά τους.

Χαρακτηριστική είναι η υπόθεση με ένα καράβι πέρυσι, το ASTRO SATURN, στο οποίο οι αρχές της Βενεζουέλας εντόπισαν ναρκωτικά και έκτοτε κρατούνται στις φυλακές της ο πλοίαρχος και ο υποπλοίαρχος, παρά τα διαβήματα του Υπουργείου Εξωτερικών της Ελλάδας.

Επανερχόμαστε όμως στο ζήτημα καθώς πριν λίγο προσέξαμε μια ανακοίνωση από το επίσημο σάιτ του Υπουργείου του αρμόδιου για τη Ναυτιλία:

http://www.yen.gr/wide/yen.chtm?prnbr=35428

Δήλωση Μιχάλη Χρυσοχοϊδη για τους ναυτικούς του AEGEAN WIND

26-12-2009


Τα θερμά του συλλυπητήρια και τη συμπαράστασή του στις οικογένειες των Ελλήνων και αλλοδαπών ναυτικών, που χάθηκαν στην πυρκαγιά του Φ/Γ «AEGEAN WIND» Ν.Π. 8560 εκφράζει ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοϊδης.

Επίσης, ο Υπουργός τονίζει ότι οι αρμόδιες Υπηρεσίες του Λιμενικού Σώματος, σε συνεργασία με τις τοπικές Αρχές της Βενεζουέλας, θα διερευνήσουν άμεσα τις συνθήκες και τα αίτια που προκάλεσαν το τραγικό αυτό συμβάν.

Ακόμη λοιπόν και ο Υπουργός αυτό νόμιζε μια μέρα μετά το δυστύχημα, ότι θα υπάρξει συνεργασία με τη Βενεζουέλα. Ας δούμε όμως τι νόμιζε η Βενεζουέλα:

http://www.google.com/hostednews/epa/article/ALeqM5hnjzI42AsW07c5gIdzsWD65mthWg


GREEK SHIP 'AEGEAN WIND'
Συγγραφέας --- (ANA) – 26 Δεκ 2009

epa01975116 A handout picture released on 26 December 2009 by the National Organization of Rescue and Maritime Security of Venezuela (Onsa as in Spanish) shows some non identified members of the crew of the Greek bulk carrier 'Aegean Wind' in which nine of its 24 crew members died on 25 December 2009 due to a fire that broke out in the engine room, 33 miles away from the Venezuelan island of 'La Blanquilla'. Venezuelan Navy's Comander, Carlos Aniasi, said to the state owned channel 'Venezolana de Television', that the ship is not going to the Margarita Island for reparation, but still follow the original route as shipowners said a stop was not necessary. The vessel is carrying iron from Brazil to Houston, USA. EPA/--- BEST QUALITY AVAILABLE/EDITORIAL USE ONLY EPA/EFE/ONSA/---

© 2008 ΑΘΗΝΑΪΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ - ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ποια είναι τελικά η αλήθεια;

Ποιος και γιατί πήρε την απόφαση να μην κατευθυνθεί το καράβι σε λιμάνι της Βενεζουέλας αλλά στο Κουρασάο των Ολλανδικών Αντιλλών;

Να προσθέσουμε εδώ και ένα ακόμη σχετικό δημοσίευμα που είχαμε εντοπίσει:

http://www.theseanation.gr/news/genericnews/rymoulkeitai-aegean-wind.htm

Συγκεχυμένες είναι οι πληροφορίες για το που κατευθύνεται το πλοίο το φορτηγό πλοίο Aegean Wind, ιδιοκτησίας Atlantic Bulk Carriers, του οποίου ο χώρος ενδιαίτησης κάηκε, προκαλώντας το θάνατο 9 ναυτικών, εκ των οποίων οι 3 ήταν Έλληνες.

Πριν από λίγο έγινε γνωστό πως κατευθύνεται στο Curacao προκειμένου να επιβιβαστούν οι Έλληνες αξιωματικοί του Λιμενικού που θα ερευνήσουν τα αίτια του δυστυχήματος.

Τις πληροφορίες πως το πλοίο θα ρυμουλκηθεί στο Χιούστον έδωσε η ακτοφυλακή της Βενεζουέλας επισημαίνοντας πως το πλοίο δεν μπορούσε να κατευθυνθεί προς το νησί της Αγίας Μαργαρίτας λόγω των κακών καιρικών συνθηκών.


Από την πρώτη ώρα που το διαβάσαμε αυτό, για την κακοκαιρία, είχαμε εκφράσει προβληματισμό. Αν είχε κακοκαιρία, πώς πέταξε το ελικόπτερο;

Προχτές πάντως, στην κηδεία του Γ΄ μηχανικού στο Σχιστό, συγγενείς του μας δήλωσαν ότι ο καιρός στην περιοχή ήταν άριστος. 25 βαθμοί θερμοκρασία και κατάσταση θάλασσας 3 - 4 μπωφόρ...

Ποια είναι η αλήθεια;

Αφήνουμε ανοιχτό το ενδεχόμενο να υπήρξε άρνηση και από τη μεριά της Βενεζουέλας. Αυτό εμείς δεν είμαστε σε θέση να το γνωρίζουμε. Απλώς προβληματισμούς εκφράζουμε και αρνούμαστε να προχωρήσουμε σε σενάρια με βάση τη φαντασία και τις υποθέσεις.

Είπαμε, την αλήθεια θέλουμε και μόνο την αλήθεια.

Χωρίς φόβο και χωρίς πάθος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Welcome onboard! Αφήστε μας το μήνυμά σας και θα προσπαθήσουμε να σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό. Εκτός αν αλλού αρμενίζουμε... Οπότε κουράγιο μέχρι να καταπλεύσουμε και πάλι στο λιμάνι...

ΔΩΣΤΕ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ!

ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΡΙΕΣ ΤΩΝ ΑΕΝ ΑΠΑΙΤΟΥΝ:


ΤΕΡΜΑ ΠΙΑ ΣΤΟΝ ΕΜΠΑΙΓΜΟ!

ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΩΡΑ!


ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΑΕΝ

Η ώρα σε όλο τον κόσμο

Οικολογικό Περισκόπιο

10 ΙΟΥΛΙΟΥ 2010: ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΚΑΠΕΤΑΝΙΣΣΕΣ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΗ



Ο ΟΡΚΟΣ


ΕΜΕΙΣ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΑΜΕ...


ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΟΝ ΖΗΤΗΣΑΝ;


Στα μάτια σας, μας είπαν, βλέπουμε το μέλλον της Ναυτιλίας. (Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, κ. Φικιώρης)

Μα το δικό μας μέλλον αποδείχτηκε κόλαση.

Τώρα τα ίδια τάζουν στα νέα κορίτσια για να τα πείσουν να πάνε στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού. Αυτές δε θα χρειαστεί να περιμένουν για να ανακαλύψουν την ίδια κόλαση της ανεργίας. Από το πρώτο εξάμηνο σπουδών, αναζητώντας καράβι για πρακτική άσκηση, βρίσκονται αντιμέτωπες με τις κλειστές πόρτες των εταιρειών. Δεκάδες νέες καπετάνισσες κινδυνεύουν να χάσουν το επόμενο εξάμηνο της σχολής γιατί ο Ιούλιος μπήκε και καράβι δε βρήκαν. Πολλές ακόμη αναγκάστηκαν ήδη να εγκαταλείψουν τις σπουδές τους για τον ίδιο λόγο. Μα κανενός υπευθύνου δεν ιδρώνει το αυτί.

Αντίθετα μας ζητούν να σκεφτούμε το κρουαζιερόπλοιο Ζενίθ και τα διαφυγόντα κέρδη για τον τουρισμό. Την ώρα που οι ναυτεργάτες, γυναίκες και άντρες, βρίσκονται στο απόλυτο ναδίρ. Και απαιτούν να μην απεργούμε, να μην αγωνιζόμαστε για το δίκιο μας. Είμαστε υποχρεωμένες να μην υπακούσουμε. Το δις εξαμαρτείν δεν αρμόζει ούτε στις γυναίκες. Και ειδικά σε καπετάνισσες.

Ορκιστήκαμε για καπετάνισσες. Όχι για νέες Ιφιγένειες. Και αυτόν τον όρκο θα τιμήσουμε. Καπετάνισσες στη θάλασσα και καπετάνισσες στη ζωή. Με το κεφάλι ψηλά απαιτούμε να τηρηθούν οι υποσχέσεις που μας δόθηκαν. Και να ληφθούν μέτρα ώστε να μη σβήσει ο θεσμός τριάντα χρόνων. Το μέλλον της ναυτιλίας ανήκει και σε μας. Όχι γιατί μας το έταξε ένας υπουργός μα γιατί έχουμε κι εμείς προσφέρει τον ιδρώτα μας για την ελληνική ναυτιλία.

Τώρα όμως με την άρση του καμποτάζ και τον αφανισμό των ελλήνων ναυτεργατών που θα σημάνει, το ΝΑΤ κινδυνεύει να χρεωκοπήσει. Πώς θα πληρωθούν οι συντάξεις σε όσους ναυτεργάτες τόσα χρόνια έδιναν τις εισφορές τους;

Γι' αυτό στον αγώνα κατά της άρσης του καμποτάζ είμαστε όλοι ενωμένοι. Άντρες και γυναίκες. Παλιές και νέες καπετάνισσες. Και είναι ο αγώνας αυτός αγώνας επιβίωσης.

Μη μας ζητάτε λοιπόν να σκεφτούμε το Ζενίθ. Γιατί αυτός που βρίσκεται στο ναδίρ δεν έχει πια τίποτε άλλο να χάσει αν αγωνιστεί. Εκτός από τις αλυσίδες του.

Βίρα λοιπόν τις άγκυρες! Κι ας σπάσουν και οι καδένες. Για το μέλλον που ονειρευτήκαμε και δικαιούμαστε μετά από τριάντα χρόνια να ζήσουμε. Την καταξίωση του θεσμού της ελληνίδας καπετάνισσας.

Έτσι τιμούμε εμείς την επέτειο των τριάντα χρόνων από την αποφοίτηση. Με αγώνες!

Εκεί, στον Πειραιά, στο λιμάνι. Που η ακηδία όλων μας ξεμπάρκαρε.

Είναι η ώρα να μας ξαναβρούν μπροστά τους. Και η ώρα να σταματήσουν να ξεγελάν κι άλλες αθώες κοπέλες με κούφιες υποσχέσεις. Η ώρα να βγει ο θεσμός από την κόλαση.

Τριάντα χρόνια μετά ξέρουμε καλά γιατί μας άνοιξαν την πόρτα της ναυτιλίας. Χωρίς καν να το ζητήσουμε εμείς. Τώρα νομίζουν πως έχουν το δικαίωμα να την ξανακλείσουν. Ωραία λοιπόν. Στις δικές τους κλειστές πόρτες απαντάμε με κλειστά λιμάνια. Δίκαιο δεν είναι;

Ή όλοι μαζί στο ζενίθ ή όλοι μαζί στο ναδίρ. Δεν μπορεί η μεν ελληνόκτητη ναυτιλία να είναι πρώτη στον κόσμο και να ανθοφορεί και οι έλληνες ναυτεργάτες να πετιούνται στον καιάδα. 85.000 έλληνες ναυτικοί το 1980, λιγότεροι από 20.000 σήμερα. Μιλάνε οι αριθμοί. Κόντρα στους αριθμούς για τα διαφυγόντα κέρδη από το Ζενίθ και το κάθε Ζενίθ. Και στο κάτω κάτω ΠΑΝΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΜΕΤΡΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.

Απαιτούμε λοιπόν από την Πολιτεία να θέσει στο ζενίθ της τον άνθρωπο. Ζητάμε να πάρει πίσω την άρση του καμποτάζ και να θεσμοθετήσει μέτρα στήριξης τόσο των ελλήνων ναυτεργατών όσο και της γυναίκας ναυτεργάτριας.

Ζητάμε πολλά; Όχι! Ζητάμε μόνο να τιμήσουν τα τριάντα χρόνια που χωρίς καμία στήριξη καταφέραμε να κρατήσουμε ζωντανό το θεσμό της ελληνίδας καπετάνισσας. Και που παρά τις αντιξοότητες έχουμε σήμερα να καμαρώνουμε αρκετές συναδέλφισσες σε βαθμό υποπλοιάρχου αλλά και πρώτου πλοιάρχου.

Αποδείξαμε πως μπορούμε να σταθούμε ισάξια με τους άντρες συναδέλφους στις γέφυρες των πλοίων. Και δεν ανεχόμαστε άλλο πια ούτε διακρίσεις εξαιτίας του φύλου μας ούτε και άλλη εκμετάλλευση των γυναικών ναυτικών με στόχο να χτυπηθεί συνολικά το ναυτεργατικό κίνημα. Σας είπαμε, ξέρουμε γιατί μας ανοίξατε την πόρτα. Δε μας κάνατε χάρη.

Μας βάλατε στα καράβια για τον ίδιο λόγο που τώρα βάζετε τους αλλοδαπούς. Χωρίς να νοιάζεστε αν θα τα καταφέρουμε επαγγελματικά. Μας θέλατε το πολύ πολύ για ανθυποπλοιάρχους. Δεν περιμένατε πως θα καταφέρουμε κάτι καλύτερο. Επιδιώκατε να δημιουργήσετε ζευγάρια ναυτικών. Να μένουμε περισσότερο στο πλοίο, να δεχόμαστε μικρότερους μισθούς για να μας ναυτολογήσετε μαζί. Κι όταν τα σχέδιά σας βγήκαν όλα πλάνα, βιαστήκατε να μας κλείσετε την πόρτα. Προτιμώντας τους αλλοδαπούς.

Ε, σας λέμε ότι και αυτό το σχέδιο πλάνη θα βγει. Θα φροντίσουν οι ναυτεργάτες γι' αυτό. Κι εμείς θα σταθούμε δίπλα τους. Δίπλα στο ταξικό ναυτεργατικό κίνημα. Γιατί αυτό και μόνο μας στήριξε αταλάντευτα τριάντα τόσα χρόνια. Αν μη τι άλλο χρωστάμε τώρα να ανταποδώσουμε.

Γιατί αχάριστες οι ελληνίδες καπετάνισσες δεν είναι. Και το ξέρετε. Όπως αγαπήσαμε τα καράβια σας όταν μας δώσατε την ευκαιρία να εργαστούμε , και υπερβάλαμε εαυτούς για να σταθούμε αντάξιες, ίδια τώρα τιμούμε τα τριάντα χρόνια της παρουσίας μας υποστηρίζοντας ολόψυχα τον αγώνα των ναυτεργατών.

Στο κάτω κάτω δε μας αφήσατε άλλο δρόμο. Ο αγώνας των ναυτεργατών είναι η μόνη μας ελπίδα να μη σβήσει ο κλάδος μας. Και να μην πάνε στράφι τριάντα χρόνια προσπάθειας και θυσίας.